DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 28 Oktober 2013

PRK Sungai Limau : Isu Gambar Super Impose Lu Orang Memang Bodoh beb... Kah Kah Kah !

Jangan lah lu orang nak BERKECIL HATI atau mengatakan orang lain sebagai TIDAK BERADAB ya beb... terutama nya kepada yang Bertanggungjawab dalam menjalankan Kempen bagi Jentera PAS pada Pilihan Raya Kecil (PRK) N.20 Sungai Limau... Kerja-Kraja BODOH sebegini lah yang selalu terjadi dalam setiap kali Pilihan Raya samada PRK mahu pun PRU... ianya seolah-olah MEMBERI NYAWA bila saja NYAWA UMNO hampir-hampir TENGGELAM... seperti ada saja Tangan yang akan Menarik supaya Umno tidak TENGGELAM dan MAMPOS... kah kah kah !.

Ini bukan perkara FITNAH beb... jangan lu orang nak kata gua Fitnah kerana kalau lu orang kata gua Fitnah itu mungkin Fitnah lu orang tahu tak... Pelik satu benda yang TAK SEPATUT nya dilakukan tapi dilakukan... boleh lah mengatakan yang lu orang Terlepas Pandang dan tidak akan Menyiarkan kalau lu orang tahu yang gambar tersebut adalah SUPER IMPOSE... sebab nya benda sudah PECAH TEMBELANG... dan seperti biasa ianya adalah jawapan bagi MELEPAS DIRI supaya tidak dipersalahkan... apa lu orang ingat Rakyat Bodoh ke beb... kah kah kah !.

Selalu gua katakan kalau Pemimpin Umno/Bn yang punya Perangai macam HARAMJADAH boleh DIKENCINGKAN KUBUR nya bila dia orang Mampos nanti... jangan ingat pulak Kubur lu orang tak boleh Dikencingkan beb... apa BEZA nya dia orang dengan lu orang... kalau dengan Kemenangan dia orang akan membuat Rakyat Kebanyakan nya MENDERITA bagaimana pulak kalau Kemenangan dia orang adalah disebabkan KERJA BODOH BIN BAHLUL lu orang... cuba lu orang jawap sikit nak gak gua dengar jawapan dari lu orang... kah kah kah !.

Kalau tidak pun lu orang suruh Penyokong lu orang yang seperti Penyokong Umno iaitu BEBAL MELANTUN tu jawap... kah kah kah... APA BARANG lah lu beb... benda yang tak sepatutnya lu orang buat tapi lu orang buat... jangan lah nak Salah kan GRAFIK lah... itu lah dan sebagai nya... lu orang yang kena bertanggungjawap... kerana kalau benda betul yang dilakukan oleh Grafik lu orang yang akan mendapat nama bukan si Grafik tu... jadi kalau sudah Grafik yang buat Salah lu orang Tak Faham-Faham untuk Bertanggungjawab... banyak Cantik Muka lu orang nak LEPAST ANGAN macam tu aje... kah kah kah !.

Cuma yang diharapkan kepada Pengundi-Pengundi N.20 Sungai Limau jangan Isu ini menjadi PERNILAIAN lu orang dalam Memberi Undi kepada Calon PAS... walaupun gua memang Marah dengan Kesilapan yang dilakukan oleh Jentera PRK PAS Dun N.20 Sungai Limau... namun ia nya bukan lah Gambar MENFITNAH dan MENGAIBKAN ORANG lain... berbanding dengan KEROSAKAN yang dilakukan oleh Pemimpin Umno/Bn dalam Mentadbir Negara... seperti kata Tun Madey bahawa yang Menang dalam Pemilihan Umno baru-baru ini adalah kerana RASUAH WANG... kah kah kah !.


hemmmmm..... pemimpin kalau tak boleh ditegur kerana kesalahan dan kesilapan suruh aje pemimpin tersebut masuk umno beb... kerana dalam umno dia orang akan disanjung dan dihormati tanpa was-was walaupun sebanyak mana kesalahan dan kesilapan seperti merompak harta rakyat dilakukan oleh pemimpin umno... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Yang bezanya, PAS mengaku tersilap menggunakan gambar edit tu, sebab tak tahu tu gambar edit. Ingat diaorang semua tahu ker? Biasalah ada ahli yang nakal.

    Kalau umno mampus tak mengaku buat salah.

    Itu yg buat saya makin sayang PAS.

    BalasPadam
  2. Apa yang awak merapu ni... Tak tau hujung pangkal

    BalasPadam
  3. grafik ni mesti dri geng pemuda PAS sbb selalunya bab grafik ni serah pada org muda. Jadi pemuda PAS....lu guna pala hotak elok2, Apa ke jadah guna gambo superimpose utk bahan kempen dah tu melibatkan gambo yg wartawan terlibat. Nampak sgt menipunyerrrrr...hahaha...bodoh PRK Besut terbawa-bawa ke sg limau...kat sg limau x nak bagi petrol free ke....hahahaha...susah pemuda kalau dpt ketua perasan bagus.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....