DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 Oktober 2013

Belanjawan 2014 : Najib Angkuh kata Anwar... Yang Ini Gua Bangkang beb !

APA BARANG yang Datuk Seri Anwar Ibrahim tu nak kata yang si Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah (DSHNW) tu ANGKUH... Agak-Agak lah kalau ya pun nak Mengatakan yang DSHNW tu beb... kerana pada gua DSHNW tu bukan nya ANGKUH tetapi TAK ADA TELOR beb... kah kah kah... mana mungkin kalau beliau ADA TELOR tidak mahu berada didalam Dewan Rakyat (DR) semasa Belanjawan yang beliau Bentang DIBAHASKAN... mana dia SLOGAN seperti Demokrasi Terbaik... apa ke terbaik tersebut bermaksud tidak berada dalam DR semasa Perbahasan Belanjawan beb... kah kah kah !.

PELIK BIN AJAIB lah beb kenapa lah seseorang yang seperti beliau boleh sampai menjadi Presiden Umno... lu orang ISI PERUT UMNO Tak Pelik ke beb atau lu orang pun sebahagian dari BENDA YANG PELIK-PELIK... ya lah sanggup BERKETUAKAN dengan seorang yang CAKAP dan PERBUATAN bagai LANGIT dengan BUMI... cakap siang lain... cakap malam lain... cakap bangun dari tidur lain dan yang bertambah LAWAK nya lagi ialah nampak aje Muka Isteri beliau Datin Seri Hajah Rosmah Mansor terus jadi lain... buat-buat lah Belajar Malu beb... kah kah kah !.

Yang gua paling risau ialah kalau-kalau Perbuatan beliau tu nanti di masukkan kedalam Guinness Book Of Record (GBOR)... ialah mana lah tahu beb... sekarang ni semua perkara tidak boleh dijangka... tahu-tahu dah masuk aje dalam GBOR... masa itu siapa yang akan Malu... rasa nya bukan setakat beliau aje yang Malu beb... gua dan lu orang pun akan dapat malu kerana mempunyai seorang Perdana Menteri yang TAK ADA TELOR... kemudian ditambah lagi menurut GBOR ialah namun beliau adalah Perdana Menteri yang Menang Tanpa Bertanding sebagai Presiden Parti beliau iaitu Umno... kah kah kah !.


hemmmmm..... nasib lu najib oiii... siapa suruh lu jadi perdana menteri yang tak ada telor... lepas tu temberang pulak dengan demokrasi terbaik lu tu... weeeekkkk tuihhhhh... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....