DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 29 September 2013

FILEM TANDA PUTERA JADI FILEM TANDA TANYA KENAPA RUGI... KAH KAH KAH !

Macam mana TAK RUGI beb... kerana kalau RUGI pun bukan nya DUIT dari HARTA PUSAKA MAK BAPAK SENDIRI tapi dari HARTA RAKYAT yang diperolehi dalam bentuk GERAN melalui Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas)... jadi soal UNTUNG RUGI boleh pergi MAMPOS beb... kerana itu JALAN CERITA tidak diambil PEDULI sama ada BETUL atau FITNAH yang penting mesti unsur-unsur boleh MASUKKKK dan YOU HELP ME... I HELP YOU... kah kah kah !.

Ini yang dikatakan PENYAMUN BERLESEN beb... dimana ianya TIDAK SALAH kerana atas nama GERAN dan PERUNTUKAN... soal boleh UNTUNG ke atau tidak itu TOLAK KEBELAKANG dulu... JANJI BOLEH DITEPATI semua nya jadi BOLEH asalkan MASUKKK... nasib lu orang lah RAKYAT MALAYSIA dapat Kerajaan yang penuh BERTANGGUNGJAWAB... yang betul-betul WASSATIYAH dan MAQASID SYARIAH... ini yang dikatakan betul-betul KPI dan NKRA beb... kah kah kah !.

Gua cukup pasti dimana MANGKUK AYUN yang MELULUSKAN GERAN kepada PENGELUAR FILEM Tanda Putera yang menjadi FILEM Tanda Tanya KENAPA RUGI sikit pun TIDAK MENYESAL  dengan Pemberian GERAN tersebut... kerana JELAS dan TERANG Filem yang penuh dengan PENIPUAN dan FITNAH tersebut tidak DISELIDIK atau pun DIKAJI akan KESAHIHAN JALAN CERITA nya... antara nya ialah MENGHINA PEJUANG UMNO kerana TIANG BENDERA DIKENCINGKAN oleh Pemuda Cina... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm... terpaksa lah gua betulkan apa yang dikatakan oleh mahathir kutty... sebab itu banyak benda dan rahsia di dedahkan sendiri oleh isi perut umno tanpa pakasaan beb... seperti tiang bendera dikencing pemuda cina tu... tak ke malu beb habiskan tiang bendera pun boleh kena kencing... hakkkkk tuihhhhh... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....