DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 29 September 2013

BERI KAMI PELUANG TADBIR NEGARA... GUA INGATKAN LU LAGI SUKA JADI PEMBANGKANG KARPAL... KAH KAH KAH !

Betul ke lu ni mahu menjadi PENTADBIR KERAJAAN PERSEKUTUAN dari MENJADI PEMBANGKANG SAMPAI MATI Karpal Singh oiii... gua macam TAK PERCAYA pun ada bila lu ni mahu menjadi PENTADBIR KERAJAAN PERSEKUTUAN dan minta diberi peluang... kah kah kah... lu SEDAR ke atau lu sedang MABUK DAUN KETUM Karpal Singh... lu tahu tak untuk menjadi Pentadbir Kerajaan Persekutuan bermakna Pakatan Rakyat (PR) mesti MEMENANGI sekurang-kurang nya 112 Kerusi Parlimen bukan nya setakat UNDI POPULAR sebanyak 51 peratus seperti dalam keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas Karpal oiii... kah kah kah !.

Kalau mahu menjadi Pentadbir Kerajaan Persekutuan kena lah mendapatkan SOKONGAN dari Majoriti Rakyat terutama nya di Kerusi Parlimen Orang Melayu beb... kalau tidak lebih baik aje lah lu BERANGAN bagaimana untuk menjadi Pembangkang SAMPAI MATI... kerana gua rasa ANGAN-ANGAN menjadi Pembangkang Sampai Mati adalah lebih REALISTIK beb jika Orang Melayu TIDAK MENYOKONG... dari itu kalau boleh jangan lah buat KERJA BODOH BIN BAHLUL yang boleh MENJAUHKAN Sokongan Orang Melayu... kerana Orang Melayu HENDAK TAK HENDAK kena di AKUI amat mudah TERMAKAN FITNAH dari Umno beb... kah kah kah !.

Tapi apa nak buat beb... sudah memang itu adalah PERMAINAN POLITIK Umno... ditambah lagi untuk MENGALIHKAN SOKONGAN ISI PERUT UMNO kapada Pakatan Rakyat bukan nya KERJA MUDAH beb... lu orang tahu aje lah kan siapa dia ISI PERUT UMNO yang ramai dalam Umno tu... kalau lu orang TAK TAHU lu orang boleh bertanyakan dengan Presiden Umno PALING LAMA menjadi Presiden... nak gua sebutkan namanya ke beb... tak payah lah gua sebut... rasa nya lu orang pun dah tahu siapa GERANGAN beliau... kah kah kah... cuma untuk MENYALAHKAN Orang Melayu 100 peratus bila TIDAK MENYOKONG PR adalah sesuatu yang TIDAK ADIL beb.

TIDAK ADIL hanya MENYALAHKAN Orang Melayu tanpa di pihak PIMPINAN PR membuat sesuatu bagi MENYAKINKAN Orang Melayu itu sendiri... mungkin ada yang kata sudah banyak yang telah dilakukan oleh Pimpinan PR bagi meyakinkan Orang Melayu... betul itu gua AKUI namun lu orang jangan pulak NAFIKAN betapa BANYAK juga KERJA BODOH BIN BAHLUL yang dibuat oleh Pimpinan PR beb... yang mana KERJA BODOH BIN BAHLUL sedikit sebanyak MEMPENGARUHI SENTIMEN Orang Melayu...  itu KENA AKUI beb... jadi sebab itu gua HERANNN bila si Karpal ni MERAYU kepada Perwakilan DAP supaya DI BERI PELUANG... sebab gua ingatkan beliau lebih SUKA menjadi Pembangkang Sampai Mati... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... over my dead body... khalimah allah... pertandingan sesama pr... rasanya antara isu yang mempengaruhi pola pengundian orang melayu dalam pru13 yang lepas... lu orang penyokong pr nak nafikan... itu hak lu orang beb... sebab gua tak mahu menjadi penyokong yang bebal melantun-lantun seperti isi perut umno ok... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....