DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 25 Mei 2013

AKHIRNYA ZAHID HAMIDI AKUR DENGAN SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT !

Itulah HAKIKAT yang Penyokong serta Penchacai Umno KENA TERIMA beb... walaupun TEKANAN demi TEKANAN dibuat oleh mereka kepada Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Ahmad Zahid Hamidi (DSAZH)... ini AGAR Menteri KDN tersebut MENGHARAMKAN Perhimpunan SUARARAKYAT505 pada PETANG ini... namun ianya TIDAK MAMPU untuk dilakukan oleh DSAZH kerana GELOMBANG SUARA RAKYAT yang mahu menyatakan KETIDAK PUASAN HATI terhadap Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) lebih BESAR dari yang hanya mahu MENERIMA sahaja segala PENIPUAN yang dilakukan oleh SPR... memang boleh sahaja untuk MENERIMA segala PENIPUAN SPR tapi kalau ada yang hendak MENYUARAKAN BANTAHAN kenapa hendak DISEKAT !.

Rupanya sudah ada RUNDINGAN diantara Menteri KDN DSAZH dengan Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) yang DIRAHSIAKAN namanya berkenaan Perhimpunan tersebut... yang ini telah DIAKUI sendiri oleh beliau seperti yang dilaporkan oleh  Malaysia Insider... macam ini kan SENANG beb... ini tidak benda yang SENANG dan dijadikan SUSAH... perkara yang boleh berjalan dengan TENANG hendak dijadikan BERLIKU... kalau begini CARA beliau dari AWAL gua pun TAK BUAT DOSA dengan MENGUMPAT beliau... beliau pun tak kena MAKI HAMUN dari Penyokong PR... sedangkan benda yang cuba beliau PERTAHANKAN sebenarnya adalah untuk menjaga MARUAH UMNO yang memang sudah TERCALAR MARUAH nya beb... kah kah kah !.

Dengan ini segala TAKTIK yang dilakukan oleh KDN dengan MENANGKAP Pemimpin PR serta Aktivis telah GAGAL untuk MENAKUTKAN RAKYAT serta MENGAGALKAN Perhimpunan SUARARAKYAT505 pada petang ini... dengan PERSETUJAUAN beliau tersebut gua kena lah ucapankan TERIMA KASIH atas PERSETUJUAN tersebut... cuma kalau beliau mengatakan Pembangkang MENYAYIKAN LAGU YANG BERLAINAN APABILA BERSAMA PENYOKONG rasanya itu satu TUDUHAN yang LIAR tanpa ASAS... bukan sekali Perhimpunan dibuat oleh PR dan dalam setiap Perhimpunan kalau TIADA PROVOKASI yang dilakukan oleh Pihak BERKUASA rasanya ia akan bermula dan BERAKHIR dengan AMAN beb.

Namun setiap kali hendak diadakan PERHIMPUNAN AMAN oleh PR maka ianya sudah dibuat PROVOKASI walaupun baru diperingkat CADANGAN... bermula dari LOKASI PERHIMPUNAN yang sudah tentu TIDAK DIBERI KEBENARAN... JALANRAYA DIADAKAN SEKATAN bagi MENYUSAHKAN RAKYAT... hinggalah kepada AKSI PUKUL MEMUKUL dari Pihak Berkuasa... memang tidak DINAFIKAN ada SEGELINTIR perserta yang GAGAL MENYAWAL EMOSI... itu tidak gua NAFIKAN dengan membuat PROVOKASI diwaktu HIMPUNAN... tetapi ini bukan bererti ianya DIPERSETUJUI oleh Pihak Penganjur Perhimpunan...dan tidak DINAFIKAN juga bahawa PROVOKASI telah dibuat oleh Pihak-Pihak yang MENYAMAR sebagai Peserta Perhimpunan...

... atau lebih TEPAT lagi dari Pihak Penyokong Umno itu sendiri yang sememang nya dari AWAL tidak mahu supaya Perhimpunan tersebut BERJAYA dan AMAN... memang lah kalau lu orang tanya kat dia orang sampai MAMPOS pun dia orang TAK AKAN MENGAKU beb... dah mana nya pun Penyokong Parti Syaitan Yang Dikenali... lu orang sendiri ingat lah beb apa jenis MANUSIA yang sanggup untuk mengaku sebagai SYAITAN YANG DIKENALI... kah kah kah... tapi tak apa biarkan dia orang dengan cara dia orang dan kita di pihak PR denga cara kita... yang PENTING jaga TINGKAH LAKU... IKUT PERATURAN PIHAK PENGANJUR dari MASA KE SEMASA... BANYAK-BANYAK BERDO'A agar Perhimpunan MEMBANTAH PENIPUAN oleh SPR pada petang ini BERLANGSUNG dengan AMAN.


SELAMAT BERHIMPUN PERSERTA SUARARAKYAT505... HIDUP RAKYAT... HIDUP RAKYAT... HIDUP RAKYAT !


hemmmmm..... gua rasakan lepas ini masak lah menteri kdn tu kena belasah dengan penchacai upahan dari kem lain dalam umno... biasalah beb pemilihan agong umno dah nak sampai dan tak boleh lagi ditunda-tunda... jadi masinglahh nak tunjuk bahawa dia orang adalah pemimpin melayu terakhir... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....