DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 26 Mei 2013

TERKINI !... BERITA BAIK DARI RAFIZI RAMLI... KEMUNGKINAN BERSIH 4.0 AKAN DIADAKAN !

Ada BERITA BAIK dari Ahli Parlimen PANDAN Yb Rafizi Ramli yang mana beliau MEMBAYANGKAN dalam Ucapan beliau pada Pehimpunan SUARARAKYAT505... antara nya berbunyi "KITA AKAN BERJUMPA DIDATARAN MERDEKA SELEPAS INI SEHINGGALAH TUNTUTAN KITA DIPENUHI"... dimana sebelum itu beliau berkata "Tidak akan ada PENJARA yang MENCUKUPI untuk KERAJAAN MEMENJARAKAN SEMUA ORANG yang MENYUARAKAN BANTAHAN terhadap PENIPUAN Pilihan Raya... RAKYAT telah HILANG KEYAKINAN TERHADAP Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) kerana TELAH MELANGGAR JANJI MEREKA".

Tambah beliau lagi "Jika RAKYAT berkata terdapat PENIPUAN bukan tugas mereka untuk MENYIASAT... mulai minggu depan kita akan FAILKAN 29 PETISYEN PILIHAN RAYA dan kita minta semua ISTIQAMAH"... mungkin selepas ini Ahli Parlimen PANDAN adalah antara yang menjadi SASARAN TANGKAPAN oleh Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (DSAZH)... dan mungkin juga bukan hanya beliau seorang yang akan DITANGKAP... sebab pada KEBIASAAN nya akan ada banyak TANGKAPAN bagi MENGGAGALKAN sesuatu PROGRAM yang MELIBATKAN Pakatan Rakyat (PR). sumber mk

Siapa yang dah GIAN sangat nak rasa MATA PEDIH dan BADAN GATAL... lu orang boleh lah BERDO'A beb AGAR apa yang dikatakan oleh Yb Rafizi Ramli tu BENAR-BENAR kan terjadi... kah kah kah... kalau saja-saja nak PEDIHKAN MATA dan GATALKAN BADAN sendiri mungkin tak lalu untuk buat kot... tapi kalau dah TERPAKSA kena TERIMA apa kan DAYA ya beb... walaupun bukan itu yang DIHARAP-HARAPKAN namun BESAR KEMUNGKINAN ianya TERJADI adalah BESAR beb... ditambah lagi dengan Menteri KDN adalah ORANG BARU... biasanya ORANG BARU ni masih SEGAR dan BERSEMANGAT... BARU beb... lu orang tahu aje le bila BARU... kah kah kah !.

Buat Pengerusi SPR... TIMBALAN SPR... SETIAUSHA SPR serta yang menjadi BARUA-BARUA UMNO dalam PENIPUAN Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas... lu orang ingat RAKYAT BODOH seperti Penyokong Umno beb... kalau dengan Penyokong Umno boleh lu TEMBERANG... kerana OTAK dia orang dah BEKU hinggakan TAK MAMPU untuk BERFIKIR yang mana yang BAIK dan mana yang HARAMJADAH... manakala MATI HATI dia orang pulak dah BUTA hinggakan melihat LEMBU NFC sebagai MANUSIA dan ditempatkan di KONDOMINIUM... jadi TAK HERANNN lah kalau segala PENIPUAN lu orang yang DIBONGKARKAN dianggap sebagai FITNAH dan yang FITNAH dianggap BETUL... kah kah kah !.

YB AZMAN NASARUDIN
Kalau mengikut kata Perwakilan dari Negeri Kedah yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) N.34 LUNAS Yb Azman... semasa PERBAHASAN di KONGRES Parti Keadilan Nasional (PKR) Ke-9... lu orang daripada Ketua SPR... Timbalan SPR... Setiausha SPR dan Pegawai-Pegawai yang BERSETONGKOL dengan lu orang telah DISARANKAN supaya BERAMBUS dari Negara Malaysia kerana MENIPU dalam PRU13... dan MENIPU juga dianggap sama TARAF dengan PENGKHIANAT beb... tapi ya lah tak kan lu orang nak MENGAKU sebagai PENIPU kan kan kan kan... tambah lagi lu orang punya MUKA adalah MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... mana mungkin lah lu orang nak MENGAKU... kah kah kah !.

Cuma lu orang TAK RASA BERSALAH ke beb... sedar lah beb... UMUR lu orang pun bukan nya MUDA lagi... kebanyakan nya semua dah nak masuk UMUR SUBSIDI beb... kalau yang Timbalan SPR tu sampaikan KEPALA pun dah nak jadi GURUN SAHARA... baik aje le lu orang BERSARA dari DIMAKI HAMUN oleh RAKYAT... kalau lu orang TAK KESIAN kan DIRI lu orang yang dah TUA tu... lu orang KESIAN kan lah dengan ANAK CUCU CICIT lu orang beb... memang dia orang tak cakap yang dia orang MALU... sebab kebanyakan ISI PERUT UMNO yang berumur macam lu orang ni biasa adalah EGOIS dan SOMBONG... yang BERLAGAK PANDAI TAPI BODOH... BERLAGAK TAHU TAPI BENGAP dan yang lebih LAWAK lagi MENGAKU DIRI BAIK... kah kah kah !.


hemmmmm..... pikir-pikirkan lah wahai ketua... timbalan... setiausha dan pegawai-pegawai spr yang bersetongkol dengan penipuan... gua cuma sarankan aje beb... sama ada lu orang nak terima atau tidak itu lu orang punya hal beb... sebab takut nanti sampai satu peringkat ada yang akan kencingkan kubur lu orang bila lu orang mampos nanti beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Perhimpunan demi perhimpunan.Hanya yang berhimpun yang tahu tujuannya. Memang benar kalau tangkapan di lakukan. mana ada penjara besar nak memnjarakan peserta perhimpunan itu..... Tapi mampukah perhimpunan itu menyatupadukan rakyat jelata??????????????

    BalasPadam
  2. mamat mael ni tak pernah peg perhimpunan kut.....

    BalasPadam
  3. BERSIH 4.0 WAJIB DITERUSKAN UNTUK MEMPAMER KEPADA DUNIA BAHAWA PILIHANRAYA DI MALAYSIA PENUH DENGAN PENIPUAN.

    UNTUK MEMBUKTIKAN BAHAWA RAKYAT MALAYSIA MENOLAK KEPUTUSAN PRU13.

    TIMBALAN DAN PENGERUSI SPR WAJIB LETAK JAWATAN.

    BalasPadam
  4. pernah fikir tak kenapa setiap hari kita di himpunkan sebelum masuk sekolah...pernah fikir kenapa?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????....tambah skit lagi????????????????????????????????????????????????????

    BalasPadam
  5. kene buat setiap bulan di seluruh negara. terutamanya di kawasan2 kampung kuat umno. bagi depa sendiri sedar. ni kalo asik2 buat di kawasan bandar. sampai kesudah org kampung x paham apa isu.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....