DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 18 Januari 2013

(VIDEO) ISU KAHWIN DI THAILAND... USTAD FATHUL BARI NAK TAMBAH TEMBERANG LAGI... KAH KAH KAH !

Apa yang lu pergi tambah lu punya TEMBERANG lagi USTAD FATHUL BARI (UFB) oiii... lu nak KAHWIN berapa banyak pun orang PEDULI apa beb... tapi jangan lah tambah lagi temberang lu tu... apa SUSAH sangat ke kalau nak NIKAH kat Malaysia ni beb... lu sendiri pun AKUI yang lu bukan nikah dengan orang Malaysia tapi nikah dengan orang Filipina jadi apa MASALAH nya kalau nak nikah kat Malaysia ni beb... kan ke kat Malaysia NEGARA ISLAM yang dikatakan oleh ISI PERUT UMNO... jadi kenapa susah sangat nak PELUK AGAMA ISLAM kat Malaysia ni... kah kah kah... apa Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) tak boleh beri KERJASAMA ke kalau orang Negara Luar nak PELUK ISLAM kat Malaysia ni... senang pulak nak peluk Islam kat Negara Thailand yang Agama RASMI nya BUDDAH  tu ya... kah kah kah !.

Berkenaan VISA yang dah nak HABIS TEMPOH... ini satu lagi LAWAK BODOH yang lu buat UFB oiii... lu tahu tak VISA boleh ditambah kalau ada PERMOHONAN kepada pihak IMERGRESEN... lebih-lebih lagi lu tu ISI PERUT UMNO... kah kah kah... apa yang pihak IMERGRESEN tak boleh buat kalau melibat ISI PERUT UMNO... tak kan lu LUPA... sedangkan RECORD kemasukan MEDIANG ANTANTUYA pun boleh HILANG ini kan pulak KERJA YANG MULIA iaitu untuk MENGISLAMKAN orang beb... kah kah kah... yang SERONOK nya beb apabila UFB ni MENDO'AKAN pulak kat BLOGGER PAKATAN RAKYAT (PR) yang MENGHEBAHKAN KISAH NIKAH beliau... kah kah kah... PELIK BIN AJAIB... BOLEH PULAK MENDO'AKAN ORANG LAIN DENGAN PENDERITAAN ya... kan lebih baik aje lu DO'AKAN yang Umno TAK MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti beb... kah kah kah !.

Ini lah JAWAPAN orang yang selalu MENIPU untuk KEPENTINGAN DUNIA... kah kah kah... konon nak MENTARBIAH lah... seolah-olah TIDAK MELIBATKAN NAFSU... kah kah kah... cakap aje yang lu tu SUKA kat PEREMPUAN tu kan SENANG... seperti gua cakap tadi lah jangan tambah lu punya TEMBERANG lagi UFB... kemudian SELIT pulak HADIS NABI SAW untuk MENAMBAH ELOKAN lagi lu punya temberang tu... apa lu TAK JUMPA ke HADIS NABI SAW berkenaan WANITA bagaimana untuk DINIKAHI... kah kah kah... tak kan lu tak jumpa HADIS tersebut beb... gua yang JAHIL ni pun ada TERBACA dengan HADIS tersebut tak kan lu yang BERTARAF ULAMA MUDA tak terjumpa... kah kah kah... lagi satu mungkin lu patut PERBANYAKAN AKTIVITI dengan WANITA dan PUTERI UMNO beb... mungkin kat sana nanti lu boleh dapat banyak RUANG lagi untuk MENTARBIAH... kah kah kah !.

Apa-apa pun gua ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU DAN BERKEKALAN HINGGA KE ANAK CUCU untuk UFB ni beb... mungkin ianya akan MENAMBAHKAN lagi ZURIAT ISLAM diatas MUKA BUMI MALAYSIA ni yang selama 55 tahun telah GAGAL di laksanakan oleh UMNO dan ISI PERUTNYA... atas sebab itu lah RAKYAT MELAYU BERAGAMA ISLAM semakin hari semakin BERKURANGAN di MUKA BUMI MALAYSIA ni beb... suatu masa DULU pernah dibuat PROGRAM PERANCANG KELUARGA kepada KELUARGA MELAYU BERAGAMA ISLAM atas ALASAN yang cukup MENYEDIHKAN... iaitu seolah-olah ZURIAT adalah BEBAN kepada KELUARGA ISLAM serta juga seolah-olah REZEKI ditentukan oleh ISI PERUT UMNO/BN... kalau lu orang tak puas hati itu HAK lu orang beb... tapi kalau lu orang LEBIH-LEBIH baik aje lu orang pergi MAMPOS...  kah kah kah !.



hemmmmm..... maka bertanyalah wartawan apakah beliau akan menyaman blogger pr berkenaan isu tersebut... dan dijawap oleh ufb yang beliau tidak akan menyaman tapi hanya mendo'akan saja blogger pr tersebut... kalau melibatkan isi perut umno mana ada telor nak menyaman beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Ciri yang paling utama dalam Islam tidak lain tidak bukan ialah isteri yang baik pada AgamaNya. Baginda bersabda lagi yang maksudnya:

    "Barangsiapa berkahwin akan perempuan kerana hartanya dan elok rupanya nescaya diharamkan akan hartanya dan elok rupanya yakni ditegahkan akan hartanya dan eloknya, dan barangsiapa yang berkahwin akan dia kerana agamanya nescaya diberi rezeki oleh Allah swt akan dia akan hartanya dan eloknya."

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....