DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 18 Januari 2013

VIDEO PENJELASAN MAHASISIWA KS BAWANI BERKENAAN PROGRAM BARUA WANITA UMNO 1 MALAYSIA !


SYABAS gua ucapkan kepada MAHASISWA Saudari KS BAWANI berbangsa INDIA yang lebih CERDIK dan BERANI dari MAHASISWA yang lain nya semasa FORUM SUARA MAHASISWA 1 MALAYSIA yang dianjurkan oleh BARUA WANITA UMNO 1 MALAYSIA... bukan nya MAHASISIWA yang lain TAK CERDIK dan BERANI cuma mereka masih SEGAN SILU untuk MENYERLAHKAN KECERDIKAN dan KEBERANIAN... sebabnya dimasa MAHASISIWA berbangsa INDIA tersebut MENYUARAKAN PANDANGAN beliau... masih ada TEPUKAN dan SUARA SOKONGAN kepada beliau... namun apabila saja BARUA WANITA UMNO 1 MALAYSIA bersuara LISTEN LISTEN LISTEN... terus saja SOKONGAN yang sebelum itu diberikan kepada KS BAWANI HILANG entah kemana... jadi kepada MAHASISIWA lain yang ada pada waktu tersebut lu orang jangan KECIL HATI beb sebab itu REALITI yang telah lu orang berikan pada masa tersebut... kah kah kah !.


Sedangkan pada jawapan oleh BARUA WANITA UMNO 1 MALAYSIA pada waktu tersebut punya lah MERABAN MACAM ORANG MATI LAKI beb... kah kah kah... mana tidak nya beb jawapan beliau sampai suruh Mahasiswa tersebut pergi duduk kat Negara lain kalau tak suka dengan keadaan di Malaysia... apa BARUA ni ingat Negara ni MAK BAPAK UMNO yang punya ke beb... atau BARUA UMNO ni TAK FAHAM SOALAN atas sebab TAK FAHAM BAHASA MELAYU... seperti yang lu orang tengok sendiri kat video tersebut... yang mana KS BAWANI yang berbangsa INDIA tapi masih punya SEMANGAT MALAYSIA yang TINGGI dengan menyuarakan soalan dalam BAHASA KEBANGSAAN... sedangkan BARUA UMNO yang MENGAKU MELAYU telah menunjukkan KURANG AJAR beliau dengan menggunakan BAHASA MAK BAPAK UMNO iaitu BAHASA INGGERIS PENJAJAH "LISTEN !... LISTEN !... LISTEN !"... kah kah kah !.


Sedangkan apa yang disuarakan oleh KS BAWANI adalah dari ILMU yang beliau ada berkenaan METAMETIK dalam PERKIRAAN PERBELANJAAN NEGARA yang BERKAITAN dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Negara (PTPTN)... sedangkan jawapan BARUA WANITA UMNO 1 MALAYSIA langsung tak MENGGAMBARKAN beliau seorang yang BERHEMAH... LEMBUT dan PROFESIONAL tapi sebagai KASAR... GANAS dan TAK PROFESIONAL... kah kah kah... yang itu bukan gua yang cakap beb tapi oleh seorang lagi BARUA UMNO bertaraf Naib Cancelor Universiti Utara Malaysia (UUM) iaitu Profesor Datuk Dr Mohamed Mustafa Ishak dalam SH... kalau ada PENCHACAI UMNO yang TERASA baik lu orang MARAH pada BARUA UMNO yang lagi seorang tu kerana berkata begitu pada BARUA UMNO yang lain... walaupun untuk program di Universiti Utara Malayisa (UUM) telah diberi KEBENARAN oleh NAIB CANCELOR tersebut... kah kah kah !.


hemmmmm..... yang pelik nya bila dikatakan barua umno masing-masing tak mengaku yang dia orang tu barua umno beb... apa yang ditakut sangat bila dikatakan dan dikaitkan dengan umno gua pun tak tahu... atau umno sudah tiba waktu bernasib malang apabila orang takut hendak dikaitkan dengan umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....