DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 18 September 2012

KENYATAAN MENTERI KESELAMATAN KEPADA SAMSENG-SAMSENG BARUA UMNO !

Konon nya beliau mengatakan akan menyaman kepada portal berita yang memutar belitkan kenyataan beliau tentang tiada jaminan keatas Jelajah Merdeka Rakyat yang dibuat oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR)... jadi sebelum beliau menyaman gua nak tanya gak siapa yang bercakap didalam rakaman yang disiarkan oleh Malysiakini ni... kalau betul lah yang beliau kononya tidak bermaksud seperti apa yang didengar dalam rakaman ini bermakna memang jelas lah yang Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Hisyammuddin merangkap Sepupu kepada Perdana Menteri Wassyatiyah Datuk Seri Haji Najib (DSHN) ni Tak Faham Bahasa Melayu atau pun bercakap Guna Kelapa Lutut.

Itu sebab lah gua kata yang beliau ni hanya layak menjadi Menteri Wanita dan Pembangunan Keluarga aje beb... ada ke beliau kata tiada jaminan kesalamatan diatas program yang dijalankan oleh rakyat Malaysia... dan sudah tentu PKR di anggotai oleh Rakyat Malaysia dan bukan nya rakyat Bangla, Myanmar, Indon mahu pun Mongolia... lepas tu sibuk nak nafikan kenyataan beliau sendiri... sedangkan wartawan yang bertanya jelas kepada peristiwa membaling cat merah yang sudah masuk ketiga kali... dan beliau boleh cakap pulak tu "itu kena tanya rakyat Johor"... pada hal nya wartawan bertanyakan tentang Jaminan Keselamatan keatas Rakyat... apa punya Bahlul Bin Bangang lah Menteri ni... kah kah kah !.

Lu kalau rasa-rasa dah tak mampu nak jaga Keselamatan Rakyat... lebih baik lu letak jawatan aje beb... atau pun lu mintak kat Sepupu lu tu jawatan Menteri Wanita dan Pembangunan Keluarga... tapikan beb kalau lu nak tahu... lu dengan sepupu lu tu semacam aje iaitu "Cakap Tak Pernah Betul"... sebiji perangai lu tu dengan sepupu lu... kononya Wassyatiyah lah, Demokrasi Terbaik lah, Maqasid Syariah lah, Ikut Sunnah Rasullullah... tapi semua nya Kluk-Klik dan Haramjadah... kononya indek jenayah menurunlah dan ia diakui oleh Luar Negara... tapi Samseng-Samseng boleh melakukan Jenayah walaupun didepan Anggota Keselamatan kerana sikap lu yang bagaikan Menteri Kepada Samseng-Samseng Barua Umno... kah kah kah !.



hemmmmm..... patutlah orang kat parlimen semberong menyampah habis kat lu... dan mungkin sebab itu lu sedang mencari kerusi selamat dalam pru13 nanti... tapi rasanya lu ni hanya boleh bertahan paling kuat pun hanya satu penggal aje lagi... itu pun kalau lu bernasib beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. sudahla Utusan hampur bangkrapUMNO/BN akibat kalah saman dimahkamah. kini menteri UMNO/BN sendirinak saman pulak.

    BalasPadam
  2. lebih baik jadi menteri jaga lembu & tenuk dikondo daa ! apa punya haprak kenyataan pastu nak nafi pulak ! ABU !

    BalasPadam
  3. low kelassss punya menteri. sabun Capak pun ada kelasss! wakaka

    BalasPadam
  4. ini menteri dia punya kepala otak tahap jkkk

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....