DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 28 Januari 2012

DATUK T PRODUCTIONS AKAN KELUARKAN FILEM LUCAH YANG LEBIH DASHYAT DARI YANG PERTAMA !

Selepas filem lucah pertama edisi kantoi yang mendapat kritikan kerana walaupun dengan belanja yang agak besar, namun mutu filem dan hasil nya mengalahkan filem perang dunia kedua... menurut pengkritik sepatutnya dalam dunia yang serba canggih dengan teknologi filem seperti HD, 3D, 4D ia tak patut berlaku.

Dengan nama besar sebagai Produser dan Promosi yang hebat namum kualiti filem nya amat mengecewakan... sehinggakan wajah pelakon nya pun umpama melihat orang dari jauh... sama ada si Rahim atau si Eskay yang menjadi Pelakun nya.

Untuk itu menurut salah seorang Produser nya Datuk Shuib Lazim berkata " filem yang pengambaran nya dibuat di Thailand adalah lebih dashyat dari filem yang pertama", mungkin kerana menyedari banyak kelemahan pada filem yang pertama... maka Datuk T Productions telah berusha menghasilkan filem yang lebih bagus kualiti nya.

Menurut laporan muka depan akhbar Utusan Meloyakan milik Umno/Apco semalam yang memetik salah seorang anggota Datuk T Productions mengenai video seks baru yang didakwanya membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI).... ini adalah percubaan terbaru bagi mengaitkan DSAI dengan krisis peribadi beliau.

Memang kita tahu untuk mengaitkan  DSAI dengan perilaku rasuah sudah tidak ditemui... kalau ada sudah pasti beliau akan dikaitkan dengan rasuah walaupun sebesar mana nilai nya... ini bukan lagi cerita rekaan apabila seorang bekas setiausha politik exco Negeri Selangor telah menemui ajal (bunuh diri) hanya membabitkan nilaian RM3000 sahaja... akibat siasatan agresif dan berlarutan dari laporan Suruhanjaya Siasatan Diraja (SCI).


hemmmmm..... bagi puak-puak umno /apco memang tak jadi masalah untuk mempercayai nya... walau macam mana kualiti filem yang  di tayangkan.... tak dapat dipastikan sama ada kebencian melampau tek terhingga atau mereka tidak mahu menggunakan akal yang diangerahkan oleh Allah SWT.... umno-perkasam satu nama yang betul-betul meloyakan .... heeeeee.....

1 ulasan:

  1. x terkejut pun. Puak ni buat siri filem lucah n tayang di semua saluran tv pun boleh. Kan semua ni harta bapak dia orang yg punya. Kita ni menumpang ja di tanah air bapak di orang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....