DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 20 Disember 2011

UMNO MAKIN PANAS..... BAHAGIAN CHERAS TUDUH SHAHRIZAT SEBAGAI DALANG... KEH KEH KEH !!!

Umno Bahagian Cheras hari ini menuduh DS Shahrizat Abdul Jalil sebagai dalang atas serangan NGO pro Umno keatas Pejabat Bahagian itu tempoh hari, atas ketidak puasan hati berikutan kenyatan Ketua Umno Bahagian Cheras yang menyatakan NFC umpama mendukung biawak hidup.

Menurut Timbalan Ketua Umno Bahagian Cheras dalam kejadian tersebut Ketua Umno bahagian itu Datuk Ali Alhabshee hampir tercedera akibat serangan salah seorang dari ahli NGO tersebut tapi dapat dihalang, namun ia nya mengakibatan butang baju Ketua Bahagian tersebut tercabut.

Kah Kah Kah ... Inilah akibat dari episod salah tadbir berkenaan lembu, hinggakan bergaduh sesama sendiri, bila disebut perkatan lembu... maka ada lah suara-suara simpati dan kecaman yang mengatakan ianya sebagai penghinaan.... mungkin betul suara-suara tersebut kalau ada keinsafan dari pihak yang terbabit.

Memang tak patut menghina sesama manusia atas kesalahan yang dilakukan kalau tidak sengaja dan  mengaku atas kesalahan tersebut serta berjanji tidak megulangi, tetapi dalam hal NFC dan banyak lagi Isu-Isu lain bukan hendak mengaku kesalahan bahkan diulangi berkali-kali seolah-olah tiada kesudahan.

Wahai Penyokong Puak-Puak Umno/Bn lihatlah pemimpin kamu dan nilai lah sendiri segala sendiwara mereka, sebenarnya kamu bagi mereka hanyalah umpama "Penyabung Nyawa Yang Tinggal Nyawa-Nyawa Ikan" yang menghadapi Malakat Maut.


hemmmmm..... selepas ini entah apa lagi episod kesudahan ternakan lembu yang sudah jelas menemui kegagalan.... betul-betul meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....