DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 18 Disember 2011

PKR PERTAHANKAN FAKTA DAN TUN MAHATHIR CUBA BERTAHAN DENGAN SUMPAH KAH KAH KAH !!!

Dalam minggu ini boleh lah di ibaratkan sebagai minggu yang cukup menyeksakan bagi Umno/Bn dengan pergaduhan sesama ahli yang melibatkan Ketua Umno Bahagian Cheras dengan NGO Penyokong Datuk Sri Shahrizat, kemudian nya Pembongkaran olek PKR yang menunjukkan bukti Bank Dunia bahawa Tun Mahathir (TM) pernah meminjam kepada Badan Dunia itu dan sehinggalah kemuncak nya apabila Mahasiswa berjaya menawan Kandang Umno denga menurunkan bendera gambar DS Hj Najib di PWTC.

Kalau mengikut kata Mantan Presiden Umno itu.... Umno busuk nya sudah sampai keusus, walaupan tak nampak kerana usus berada dalam badan tapi apabila terbatuk atau terkentut Bau nya akan terkeluar juga, dan betul lah apa yang dikatakan oleh TM bahawa Umno busuknya sudah sampai ke usus.. kah kah kah !!!.

Berikutan pendedahan oleh PKR serta bukti dari dari link Bank Dunia jelas bahawa beliau pernah meminjam kepada badan dunia itu, tetapi beliau hanya hendak bersumpah laknat bagi mempertahankan kenyataan beliau yang tidak pernah meminjam kepada badan dunia tersebut.

Nampak nya sudah menjadi budaya Puak-Puak Umno ke apabila tidak dapat menjawap dan memberi BUKTI SAHIH maka Sumpah Laknat pilihan mereka..... he he he.... dalam penghakiman yang kadang-kadang dipertikaikan keputusan nya pun puak-puak Umno masih hendak bersumpah laknat bagi menegakkan benang basah... kalau macam tu suruh aje perompak dan penjenayah bersumpah laknat tentu mereka-mereka ni suka SEBAB BERSUMPAH MASIH LAGI BOLEH MENIPU .. keh keh keh !!!


hemmmmm...... sekarang ni puak-puak umno macam cacing kepanasan.... kita tunggu dan lihat penipuan apa yang dilakukan .... betul-betul meloyakan heeeee......

1 ulasan:

  1. Jom kawan2 kita bisnes dgn modal serendah RM55!

    http://www.1whp.biz/payment.php?did=UWpBd01EazFNUT09

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....