DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 17 Disember 2011

SENDIRI YANG TULIS LEPAS TU KATA ORANG LAIN FITNAH.... APA PUNYA SENGAL LAH HJ NAJIB NIH, KAH KAH KAH !!!

Nampak sangat Pemimpin Puak Umno ni dah lupa apa yang dilakukan atau dah meroyan tak tentu pasal, twitter dia punya kemudian dia kata dia sendiri tulis lepas tu kata orang buat fitnah... kah kah kah !!!.

Nampak nya segala yang dilakukan oleh Hj Najib sudah serba tak menjadi, lantaran itu beliau dengan tanpa segan silu menuduh pula orangg lain membuat fitnah episod pengambaran  nya di Mekah sewaktu musim haji lepas.


Berucap di perjumpaan dengan Ulama dan Imam,
beliau menyatakan bahawa foto yang disiakan di Internet adalah fitnah dan sudah di edit untuk menimbulkan kemarahan rakyat kepada beliau, akan tetapi yang disiarkan di Internet lah yang disiakan oleh media arus perdana termasuk TV3 suku.

Menyentuh pula peneguran kepada Ulama yang menegur dan condong kepada kepartian apabila menjatuhkan hukuman sebelum usul periksa, ini berikutan teguran Mufti Perlis Dr Juanda Jaya bagaiman beliau boleh menghabiskan rukun haji dengan cepat seperti yang ditulis sendiri oleh Hj Najib didalam Twitter nya.

Sedangkan Dr Juanda menyatakan beliau telah silap menerima nasihat dari penasihat Agama nya yang mengiringi beliau semasa menunaikan Haji ekoran dari apa beliau tulis sendiri didalam Twitter.

Kah Kah Kah!!! rupa-rupa nya Hj Najib memang tak boleh ditegur...... patut lah seagla tindak tanduk tak pernah betul dari bercakap sampaikan perlaksanaan.... dari " KPI" hinggakan " Bill Perhimpunan Aman" satu cakap pun tak pernah betul.

hemmmmm..... nampak nya hj najib da menzahirkan kerisauan yang teramat sangat..... betul-betul meloyakan heeeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....