DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 15 Disember 2011

DARI PERKASA JADI PERKASAM KEMUDIAN JADI PERKAKAS PULAK...KATAK OH KATAK DAH MULA MEROYAN DAH KAH KAH KAH!!!

Satu demo telah dibuat oleh kumpulan pendesak melayu kelahiran umno bagi mendesak Felda mengadakan Audit dalaman bagi membersihkan gunting dalam lipatan., ianya telah dibuat di hadapan Ibu Pejabat  Felda Jalan Semarak.

Memang lah puak-puak PERKAKAS kelahiran umno ni tak faham bahasa melayu, macam mana boleh mengaku pejuang melayu sedangkan bahasa melayu pun tak faham. Bila Ketua Audit Negara keluarkan laporan tentang projek NFC yang mendapat jaminan pinjaman mudah kerajaan sebanyak RM250 juta serta geran percuma RM75 juta diselewengkan tak ada pula Demo.

Rasa nya lah kan Ketua nya dah mula meroyan apabila mengetahui Naib Presiden PAS YB Sallehuddin Ayob akan bertanding di Parlimen Pasir Mas dalam Pilihan Raya Umum ke-13 nanti, ini yang membat beliau macam cacing kepanasan tak tentu arah tujuan..kah kah kah !.

Untuk lepaskan tekanan maka cari lah apa yang boleh untuk dijadi PERKAKAS, mana lah tahu kalau boleh mendapat Hujan bagi membasahi diri yang kekeringan, yang pelik nya banyak betul sepanduk dan kain rentang yang menyokong Tan Sri Isa Samad bagi mendesak Felda melakukan Audit dalaman.(sumber malaysiakini)


hemmmmm..... katak kalau dah panggil hujan memang lah bising yang teramat.... betuk-betul meloyakan heeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....