DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 20 Disember 2011

APABILA PEMBOHONG DAN PENIPU HENDAK BERSUMPAH LAKNAT... HE HE HE !!! LAWAK-LAWAK 1MALAYSIA.

Itu lah Tun Mahathir yang masih bertahan dengan sumpah lakanat bagi menegakkan kata-kata beliau yang tak pernah meminjam kepada Bank Dunia itu, walaupun bukti yang dikemukakan PKR menunjukkan beliau ada berbuat demikian.

Cuma bezanya sekarang beliau hendak bertanya pulak kepada bank dunia... betul kah dia pernah meminjam kepada badan dunia tersebut... kah kah kah !!!, sepatut nya Tun kena suruh orang lain tanya bersama-sama dengan Tun... bukan nya Tun tanya sendiri..... kalau Tun yang tanya sendiri nanti jawapan nya mesti lah tak dak.... keh keh keh !!!.

Betul-betul melayu mudah lupa.... ya lah Tun dah tua memang patut pun lupa... dah lupa tak apa sebab dah tua tapi jangan lah nak membohong dengan bersumpah.... kalau semua nak sumpah suka lah perompak penyampun dan perogol sebab kalau dah berani berbuat perkara laknat tak mustahil berani bersumpah laknat kah kah kah !!!.

Pepatah melayu ada berkata .... tak tahu la kalau Tun masih ingat... pekong kalau dah busuk disorok macam mana pun akan berbau juga.... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... itu lah kalau dah pencen tapi hati selalu tak tenang... mengenangkan umno yang akan pergi dulu sebelum tun.... betul-betul meloyakan heeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....