DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 7 Disember 2011

DATUK SERI ANWAR DAH SETUJU HADIRI DEBAT... DATUK SERI HAJI NAJIB BILA NAK JAWAP !!! TAKUT LAH TU ....

Satu debat antara Datuk Seri Najib dan Datuk Seri Anwar Ibrahim mungkin akan terjadi sekiranya kedua-dua pihak bersetuju menyertai debat tersebut pada 15hb Desember 2011, anjuran Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) bertempat di Dewan Perhimpunan Cina Selangor-Kuala Lumpur jam 8 malam.

Tajuk debat tersebut adalah "Merencana Masa Depan Negara" untuk mendapat penjelasan pihak kerajaan dan pembangkang mengenai kebebasan Akademik dalam negara ini, juga untuk melihat bagaimana "Kebebasan Akademik dapat membentuk Pelajar dan Mahasiswa dengan lebih baik".

Jurucakap SMM berkata pada dasar nya D'S Anwar sudah menyatakan kesudian untuk menyertai walaupun hanya pesetujuan secara lisan, dan surat jemputan telah dihantar kepada Perdana Menteri petang tadi menerusi Pegawai Khas beliau. SMM juga berkata Mantan Perdana Menteri Tun Mahathir Muhammad telah dijemput sebagai Tetamu Khas pada malam itu.

Kalau lihat daripada sejarah lembUMNO mana berani berdebat cara sihat depan Rakyat Ramai, kalau ada yang berani pun pasti akan berbuih mulut dan merewang tak tentu arah dar tajuk perdebatan.


hemmmmm..... ketua pemuda lembUMNO dah cuba mengelak untuk berdebat... tapi masa dalam kandang lembUMNO kat PWTC wah cakapnya meninggi aje. betul-betul meloyakan heeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....