DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 7 Disember 2011

KALAU HIDUNG TAK MANCUNG MAKA lembUMNO PUN TERSORONG-SORONG UNTUK BERGABUNG !!!

Kalau dah terdesak atau pun muka tak malu puak-puak lembUMNO ni sanggup membuat apa saja demi untuk mengekalkan kuasa dan memerintah dengan melamar Parti Pas ( PAS ), yang terbaru lidah rasmi lembUMNO ( Utusan Meloyakan ) yang mahukan YB Datuk Hassan Ali menjadi orang tengah bagi menjayakan lamaran tersebut.

Sedangkan didalam Persidangan Umno 2011 yang baru berakhir baru-baru ini bermacam tomahan telah dilemparkan kepada PAS bermula dari Ketua lembUMNO hingga lah kepada Perwakilan lembUMNO.

Apa yang pasti Puak-Puak ini sudah mula merasai bahang kekalahan didalam Pilihan Raya Umum ( PRU ) Ke-13 yang bakal mendatang tidak lama lagi. Maka dengan itu Puak lembUMNO akan menggunakan segala macam helah demi mengekalkan Kuasa Menjadi Kerajaan.

Apa yang diharapkan Pemimpin-Pemimpin PAS tidak melatah dan hilang Panduan akan tipu muslihat lembUMNO yang terdesak nyawa-nyawa ikan bagi mencari Talian Hayat bagi menghadapi kematian.

Untuk pihak YB Datuk Hassan Ali diharap tidak tertipu dalam permainan politik terdesak lembUMNO.


hemmmmm.....lembUMNO nak lamar PAS tapi perangai macam Inggeris penjajah yang hendak memiliki sesuatu dengan Penjajahan...... betul-betul meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....