DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 27 Disember 2011

INGATKAN ORANG MELAYU ISLAM AJE DAPAT UMNO TIPU RUPA-RUPA NYA ORANG CINA ISLAM PUN TERTIPU DENGAN UMNO.... KAH KAH KAH !!! PENCACI UMNO NI DAH MULA MERAPU DAH !!!

Dalam satu tulisan terbaru di Sinar Harian Prof ' Dr. Mohd Ridhuan Tee bin Abdullah, meyarankan agar Pas dan Umno mencontohi Hamas dan Fatah yang berfikiran terbuka dalam menyelesaikan masaalah umat Islam didalam Negara.

Beliau juga berkata Pas beruntung kerana mempunyai dua Orang Ahli iaitu Yb Datuk Hassan Ali dan Yb Ustad Nasharuddin Mat Isa yang berani menegur Pas supaya tidak syok sendiri..... kah kah kah !!!, memang betul beliau Pencaci Umno yang setia kepada tuan umpama lembu dicucuk hidung.

Jadi sekarang dengan permohonan maaf Yb Datuk Hassan Ali dan Yb Ustad Nasharuddin kepada Pucuk Pimpinan dan seluruh ahli Pas mahu kah Prof ' Pencaci Umno dan Orang yang menyokong kedua mereka dahulu menyertai apa yang kedua-dua Yb Pas ini buat.

Kalau kedua-dua mereka pernah mengkritik Parti mereka.... pernahkah Prof ' Pencacai Umno ni mengkritik Parti Umno dan Pemimpin Umno kesayangan  Prof ' ini, dengan segala perbuatan salah laku akhlak dan salah takbir Negara.

Sebenarnya kamu Prof ' Dr. Mohd Ridhuan Tee bin Abdullah hanya talian hayat bagi menyambung nyawa yang nyawa-nyawa ikan bagi meneruskan agenda Umno untuk terus menipu Rakyat bagi menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 nanti.

Disini biar saya terangkan kepada Prof ' asal usul umno yang konon nya perjuang bangsa melayu dan agama islam..... umno lahir hasil persetubuhan haram Inggeris Penjajah yang tak diketahui siapa ibunya..... jadi sebagai anak kepada Inggeris Penjajah sudah tentu ia mewarisi perangai dan tingkah laku Inggeris Penjajah.

Yang akhirnya mengaku diri baik.... sedangkan berbuat baik hanya untuk penipuan dan dusta.... umpama Penjajah berbuat baik kepada Orang yang dijajah... kah kah kah !!!.

hemmmmm.... rupa-rupa nya bukan hanya orang melayu aje yang tertipu oleh umno..... orang cina pun juga dapat ditipu oleh umno, betul-betul mewarisi perangai inggeris penjajah...... umno-umno betul-betul meloyakan heeeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....