DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 27 Disember 2011

APABILA KATAK MENGHARAP KAN HUJAN TAPI HUJAN TAK TURUN JUGA... KEH KEH KEH !!!

Apabila mendengar guruh dilangit maka katak-katak yang berada ditanah gersang mula lah berbunyi bagi megharapkan hujan turun dengan cepat, namum hujan yang diharap tak juga turun apabila matahari terus mamancar membuat katak-katak makin kepanasan. kah kah kah !!!.

Presiden Pertubuhan Peribumi Perkasa ( Perkasa ) Yb Datuk Ibrahim Ali hari ini menyatakan bahawa hanya masa yang menentukan sama ada Yb Datuk Hassan Ali andalah hero sebenar melayu atau pun tidak, sudah cukup mengambarkan kekecewaan beliau.

Ini adalah susulan Penolakan jemputan menjadi ahli Perkasa oleh Datuk Hassan Ali yang menjelmakan kekecewaan Datuk Ibrahim Ali, dalam menambah talian hayat bagi menghadapi situasi nyawa-nyawa ikan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ( PRU ) ke-13 nanti.

Sebelum Datuk Hassan Ali memohon maaf kepada Pucuk Pimpinan Parti Islam SeMalaysia (PAS) dan Seluruh Ahli PAS, pemimpin Umno serta penyokong dan media arus perdana terutama TV3suku telah memberi sokongan yang padu kepada Datuk Hassan Ali dengan harapan beliau meninggalkan PAS dan menyertai Umno atau pun yang sewaktu dengan nya.

Tetapi apabila Datuk Hssan Ali memohon maaf dan mengakui kesilapan ianya umpama satu tamparan teramat perit buat umno, perkasa dan mereka-mereka yang sedang nyawa-nyawa ikan bagi menghadapi PRU ke-13 nanti.

Wahai puak-puak umno, perkasa dan yang sewaktu dengan nya, adanya Datuk Hassan Ali didalam PAS kami amat bersyukur kerana beliau masih berada dilandasan yang betul dalam perjuangan..... akan tetapi jika beliau meninggalkan PAS sekali pun.... kami tetap bersyukur kerana kami tidak mempunyai pemimpin yang menyusahkan Jemaah.


hemmmmm..... nak gak dengar pencacai umno yang sebelum ini bukan main menyokong datuk hassan ali terutama prof' pencaci umno..... betul-betul meloyakan  heeeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....