DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 7 Oktober 2013

Video : Bukti Zahid Hamidi Seorang Yang Berani, Tegas dan Berciri-ciri Pemimpin Islam





Ini macam lah beb Pemimpin yang patut ada dalam Kepimpinan Kerajaan... seorang BERANI... TEGAS dan BERCIRI-CIRI PEMIMPIN ISLAM... yang TAK SUKA SPIN-SPIN dan hanya mengeluarkan kenyataan dari MULUT LONGKANG beliau yang BENAR-BENAR sahaja... yang TAK BENAR mungkin pada beliau BOLEH PERGI MAMPOS... atas sebab itu beliau sekarang ini dikatakan antara Calon Paling Popular dalam 6 Orang Calon yang bertanding sebagai Naib Presiden Umno beb... kah kah kah !.

Mula-mula gua TAK PERCAYA jugak beb yang beliau ni adalah seorang yang BERANI... kerana pernah diceritakan kepada umum yang beliau adalah antara Pemimpin yang MENANGIS sewaktu DITAHAN dibawah ISA tahun 1998 semasa GERAKAN REFORMASI bermula... tapi setelah gua tengok video tersebut dan dengar DAKWAAN terhadap beliau... baru lah gua YAKIN yang beliau adalah seorang yang Berani...Tegas dan Berci-ciri Pemimpin Islam WASSATIYAH... kah kah kah !.

Sebab itu sekarang ini beliau dikatakan akan MENYAMAN Portal-Portal Berita yang Pro-pembangkang terutama nya Malaysiakini (MK)... yang sangat SUKA SPIN kenyataan beliau... antara kenyataan beliau yang telah DISPIN oleh MK ialah KOS RM3 jadi RM30... iaitu naik 1000 Peratus dari KOS ASAL yang beliau sebut... ala beb seperti Laporan Ketua Audit Negara baru-baru ini bila RTM beli Jam Dinding yang harga PASARAN RM100 tetapi dibeli dengan harga RM3 Ribu lebih... kah kah kah !

Ayuh Zahid BUKTIKAN yang MK telah SPIN lu punya kenyataan... jangan hanya DAKWAAN TANPA BUKTI seperti yang pernah keluar dari MULUT LONGKANG lu tu... iaitu ada Pemimpin Pembangkang yang TERLIBAT dalam PERISTIWA Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahat Datu Sabah padA Kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu... BUKTIKAN Zahid BUKTIKAN yang lu adalah BENAR dan bukan nya KAKI PENIPU seperti kebanyakan Pemimpin Umno yang lain... kah kah kah !.

Mungkin video diatas boleh menjadi PANDUAN kepada ISI PERUT UMNO yang akan memilih Kepimpinan Umno pada kali ini... cuma yang gua rasa SANGSI kepada Isi Perut Umno ni ialah gua TAKUT apa yang dikatakan oleh MANTAN Presiden Umno yang PALING LAMA iaitu Tun Madey bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" beb... kalau apa yang dikatakan oleh Tun Madey itu adalah BETUL betul maka Datuk Seri Zahid Hamidi adalah Calon Naib Presiden Umno yang PALING TEPAT... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu perasan tak beb yang zahid hamidi ni semakin perasan dan poyo sejak bila... yang gua nampak beliau ni perasan dan poyo sejak akta pencegahan jenayah (pca) diluluskan baru-baru ini... apa dia ingat akta tersebut seperti harta mak bapak dia yang punya ke... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Lantik DSAI sebagai Pengerusi SPRM dan Rafizi timbalan nya. Ada berani umno. Cakap, omong kosong banteras jenayah dan rasuah.Selagi rasuah tak di benteras , jenayah tak akan hapus.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....