DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 30 Mei 2015

(Video) Pemimpin Yang Bodoh Lahir Dari Hasil Tangan Pengundi Yang Bodoh... Kah Kah Kah !


Gua sokong lu 100 peratus lah Ahli Parlimen Bagan Serai Dr. Noor Azmi Ghazali, tak SIA_SIA Pengundi-Pengundi Parlimen Bagan Serai Mengundi lu dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) yang lalu...memang betul lah tu, siapa suruh lu orang Beli jika dah tahu Barangan tersebut ada dikenakan Cukai Barangan dan Perkhimatan (GST)... kah kah kah !.

Lu orang semua nya bukan nya Budak-Budak Sekolah Rendah yang perlu dicakap kan itu tak boleh beli dan ini tak boleh beli beb, jika lu orang Budak-Budak Sekolah Rendah mungkin juga dapat dimaafkan kerana dia orang membeli ikut Perasaan dan bukan nya Keperluan. Betul tak Ahli Parlimen Bagan Serain Dr. Noor  Azmi Ghazali ... kah kah kah !

Cakap lah ya Ahli Parlimen Bagan Serai... gua tengah Sokong lu ni beb, lu ingat senang ke nak mendapat Sokongan dari gua... jika gua rasa lu tak betul biar sepuluh Umno Mampos seperti Tahun 1987 tak kan gua Sokong lu punya. Di tambah lagi lu ni adalah Isi perut Umno memang Payah Banyak lah lu nak dapat Sokongan dari gua... kah kah kah !.



Apa nak buat beb... ini lah harga Demokrasi yang terpaksa dibayar untuk mendapat seorang Wakil Rakyat ber DNA Ahmad Maslan 3,85 GST. Tak boleh nak letak kan 100 Peratus kesalahan kepada Ahli Parlimen Bagan Serai ni beb. Kerana keberadaan beliau sebagai Wakil Rakyat atas kemahuan Majoriti Pengundi-Pengundi Bagan Serai... kah kah kah !.

Kepada Pengundi-Pengundi Parlimen Bagan Serai yang Mengundi Dr. Noor Azmi Ghazali ni lu orang patut Berbangga mendapat Wakil seperti beliau, atas sebab beliau telah menjalankan Tanggungjawab sebagai seorang Wakil Rakyat dengan sejujurnya serta seikhlas-ikhlas nya tanpa Was-Was dan Ragu-Ragu terhadap kebaikan yang ada pada GST... kah kah kah !.

Oiiii Ahli Parlimen Bagan Serai... lu seorang Doktor ya beb... gua nak tanya lu sikit ni... lu ni Doktor apa ya... Doktor Tekak Hidung dan Telingga ke... Doktor Mata ke... Doktor Gigi ke atau Doktor Sakit Otak. Saja aje nak tahu sebab gua tengok kat depan Nama lu tu ada BRAND Doktor, tak sia-sia lu belajar sampai mendapat Ijazah Doktor... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu tahu tak beb... tulisan yang gua tulis kat gambar ahli parlimen bagan serai tu jika gua tulis kat pemimpin wala'un-wala'un sudah pasti ia nya dikatakan sebagai fitnah beb...gua ingat lah kan wala'un-wala'un ni sudah tak berapa betul agaknya beb... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....