DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 7 September 2014

Pada Siapalah Kenyataan Ini Salahuddin Ayup Tujukan !


Menurut Naib Presiden PAS "PAS memang Berkeinginan Kerusi Menteri Besar (MB) Selangor sekiranya Berpeluang, Namun masanya belum tiba untuk Kerusi berkenaan yang kini menjadi milik PKR diambil alih oleh Parti Islam itu. Jangan fikir saya tidak mahu melihat seorang MB daripada PAS, itu cita-cita kita. Tapi dengan cara dan kaedah yang melonjakkan perjuangan kita. Tidak hari ini, esok. Insya-Allah. Jawatan itu akan jadi milik kita jika kitalah yang selayaknya".

Tidak mungkin kenyataan tersebut hanya suka-suka untuk beliau keluarkan jika tidak ianya menyentuh Isu Semasa, lebih-lebih lagi dengan Kemelut Krisis MB Negeri Selangor yang masih belum selesai lagi dikala ini. Apa-apa pun Tahniah buat Naib Presiden PAS Salahuddin Ayup yang setakat ini lebih menggunakan Akal Fikiran dari Kepala Lutut, berbanding kenyataan-kenyataan yang keluar dari Mulut Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) yang lain.


hemmmmm..... macam mana ajk pas pusat hendak menjalankan setiap arahan dari presiden pas jika setiap arahan selalu sahaja buat u-turn dan kluk klik... kah kah kah !.
"Kita buat keputusan, soal kerusi menteri besar kita serahkan kepada Sultan. Kita tidak akan tuntut jawatan itu.

5 ulasan:

  1. itu pendapat peribadi.

    BalasPadam
  2. Pendapat kamu untuk kamu. Paham.

    BalasPadam
  3. SR..kamu tu yg Bodo nya, bebal, benak..dan lain2 lagi.

    BalasPadam
  4. elokla mb pas... klu bos sendiri x pecaya kat anak buah..sorang tu jela yg dia pecaya

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....