DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 11 September 2014

Mari Bergelak Ketawa Bersama Zahid Hamidi... Kah Kah Kah


Sudah-sudah lah buat LAWAK tu Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi oiii... apa ada Kena Mengena 5 Bekas Tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang dikatakan MILITAN dan sedang berjuang di Negara di Iraq serta Syria (Isis) di Syria dengan Cerita lu, apa lu Perasan yang lu tu pun ada Keberanian macam dia orang ke Zahid... kah kah kah !.

Lu lupa ke yang lu tu ditahan dibawah ISA kerana apa... dan lu lupa ke berapa lama lu ditahan dibawa ISA tu Zahid, ada ke sama sebab dan lamanya antara lu dengan dia orang bila ditahan dibawah ISA tu. Kalau sama sebab dan lama nya lu ditahan dibawah ISA seperti sama sebab dan lamanya dengan Rakyat Malaysia yang dikatakan Militan tu ok lah... kah kah kah !.

Tetapi kalau tak sama sebab dan lamanya sewaktu lu di tahan dibawah ISA rasa gua ada baik nya lu diam aje le Zahid, kerana yang gua dengar sewaktu lu ditahan dibawah ISA cerita nya cukup sedih beb. Betul tak betul itu gua tak pasti lah tetapi yang gua dengar cerita nya cukup sedih iaitu dikatakan lu Menangis Merayu-rayu kepada Mahathir Muhammad Iskandar Kutty... kah kah kah !.

Kalau tak cerita tersebut bermakna ianya adalah Fitnah terhadap lu dan gua pun mohon maaf lah kerana turut sama percaya dengan Fitnah tersebut, namun rasanya sebab dia orang ditahan dibawah gua pasti tak sama dengan sebab lu ditahan dibawah ISA. Ini kerana ada di antara dia orang ditahan atas sebab membuat Senjata Api, apa lu pun di tahan kerana membuat Senjata Api ke Zahid... kah kah kah !.

Ok lah Zahid, gua harap lepas ni jangan lah lu Gatal Mulut lagi dengan mengeluarkan kenyataan yang berupa dan seumpama dengan membuat Lawak. Malu lah sikit Zahid oiiii, jangan di ikutkan sangat tak punya rasa Malu dan Segan, cukup lah Pra-Syarat untuk menjadi Ahli dan Penyokong Umno punya DNA Bebal Melantun-Lantun Macam Getah Skrub... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... ada hati jugak nak rasa diri tu macam rakyat malaysia yang sedang berjuang kat iraq dan syria tu beb... kah kah kah !.

2 ulasan:

  1. berjuang itu teroris kahkahkah ! ABU !

    BalasPadam
  2. Mahu diiktiraf sebagai pejuang? kena duduk diam2 kulum telur sendiri tak pun kulum telur boss.
    ABU

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....