DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 8 Mei 2014

Timbalan Setiausha Sekateriat Ulama' Muda Umno Dedahkan Gambar Pelacur Atasan


Terima kasih banyak-banyak lah Timbalan Setiausha Sekateriat Ulama' Muda Umno Abu Amru Radzi Othman, jika lu tak bagi tahu CIRI-CIRI Pelacur Atasan gua langsung tak tahu beb. Maklum aje le selama ini gua pun memang bukan nya Baik sangat, tapi untuk sampai mengenali yang mana satu Pelacur Atasan dan yang Mana satu Pelacur Bawahan gua memang BENAK gua cakap lu... kah kah kah !.

Lagi satu BAJET gua pun CIPUT sangat, mungkin tak sampai untuk MELANGGAN Pelacur Atasan seperti yang lu katakan, yang gua Mampu hanya GASAK SAMPAI TERBURAI (GST) Janji Masyukkkkk, sebab gua bukan nya Anak kepada Penternak Udang atau pun Penternak Lembu NFC untuk Mampu Melanggan Pelacur jenis Atasan, yang sekadar gua Mampu hanya jenis Bawahan aje... kah kah kah !.

Ok lah Sekateriat Ulama' Muda Umno Abu Amru... sedap nama lu tu beb... rasa Tenang Hati gua bila mendengar nama lu... kat bawah ni gua ada Letakan Gambar yang lu katakan Pelacur Atasan dan gua juga ada Letakan Gambar Pelacur Bawahan yang selalu dan Sering gua Langgan. Cuma gua nak Tahu betul ke yang gua Langgan selalu ni adalah jenis Bawahan atau jenis NO CLASS... kah kah kah !.

Pelacur Atasan Yang Dikatakan Oleh Radzi Othman


Pelacur Atasan Yang Dikatakan Oleh Radzi Othman

Yang kat bawah ni adalah Gambar Pelacur Bawahan Yang Sering gua Langgan :-












hemmmmm.....maafkan gua... kerana mulut longkang campor sial dari timbalan setiausha sekateriat ulama' muda umno tersebut gambar lu orang jadi mangsa beb... tapi jika lu orang tak mahu maafkan gua pun no hal, kerana gua pun ada sebab musabab untuk gunakan gambar lu orang ok... kah kah kah A B U.

10 ulasan:

  1. Hebat betul Pukimak Timbalan S Usaha Sexteriat Ularmak Umno, cukup kenal dengan pelacur2 dari kelas bawah sampai ke kelas atasan. Samada dia ni selalu melanggan pelacur atau pun dia tinggal dengan pelacur2 di rumahnya.

    BalasPadam
  2. mangkuk ni memang asal anak pelacur atasan sbb tu dia tahu. kat rumah diapun dok ada 3 ekor pelacur atasan, hak tua mak dia, yang tua bangka nenek dia dan yang muda tu adik dia(yg ni aku nak tanya berapa rege sekali kongkek?)

    BalasPadam
  3. Salam Mat Indera

    Yong kecewa!

    Tapi Yong kecewa bukan sebab miker melanggan pelacur kelas bawahan! Yong kecewa sebab miker tutup muka demer!

    Wakaka!

    BalasPadam
  4. Perempuan yang tutup auratnya (Aurat bukan sekadar tutup kepala dengan tudung beb) dikatakan pelacur tapi orang tak bertudung atau sekadar tutup kepala guna tudung lu cakap ok. Nampaknya setiausahac ulama UMNO suka sangat dengan perempuan telenjang dari perempuan bertudung. Siapa kata Perempuan telanjang? Allah yang katakan.

    BalasPadam
  5. itu bukan ABU amru tapi ABU JAHAL

    BalasPadam
  6. AMRU NI APA DIA KIRA YANG PENTING POKET MESTI MASYUUUUUUUUUUUUUUUUUK.APA DIA MASYUUUUUUUUUUUK

    BalasPadam
  7. Pelacur kelas atasan ada Kelas, dia tu lahir dari pelacur kelas PARIAH!!!!!

    BalasPadam
  8. hanya dari pelacur sahaja mengenal pelacur, ABU !

    BalasPadam
  9. Chitt..,
    Lu orang kena la akur dgn keARABan mamat ABu Amru nih..ttp..wa syak dia nih adalah sepupu dari keturunan Al Ubay Al Salul wal Bahalul atau juga mungkin dari nasab Al Kazab wal Cheaters. Haaaaa.

    cheers
    krankenman

    BalasPadam
  10. Memang dah sesat mamat nih. Tapi tak pelik juga sbb parti umno mmg parti utk org2 yg sesat.
    cheers!
    berniaga online

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....