DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 7 Mei 2014

Syarat Menjadi Penyokong Adalah Bodoh Dan Syarat Menjadi Penchacai Adalah Kaki Penipu


Itu adalah antara PRA SYARAT yang mesti ada kepada sesiapa yang mahu Menjadi Penyokong dan Penchacai Angkat Najis SEJATI kepada Parti Umno atau dalam Bahasa Mak Bapak Umno Inggeris Penjajah yang berbunyi United Munafikun National Organisations. Tanpa Memenuhi Pra Syarat tersebut Agak Sukar bagi Seseorang untuk menjadi Penyokong Sejati Umno mahu pun Menjadi Penchacai Angkat Najis kepada Umno serta Pemimpin Umno.

Sebagai Contoh bukan nya sesuatu yang Mudah bila mahu mengatakan sesuatu Barangan telah Meningkat Harga Jualan nya tetapi masih boleh lagi dikatakan ianya bukan lah suatu Kenaikan Harga, hanya Orang GILA dan MABUK San Maguel kepunyaan Anak Tun Madey Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis saja yang boleh mengatakan sebegitu. Apa pula yang hendak dipanggil jika yang mengatakan sebegitu tidak Gila dan Tidak juga Mabuk San Maguel.

Puas sudah gua Memikirkan nya apa yang boleh dikaitkan dengan Manusia yang Sanggup Mengatakan sesuatu yang Berlawanan dengan Keadaan yang Sebenar, dan Jawapan nya tiada lain antara nya adalah BODOH seperti yang dikatakan oleh Tun Madey. Tetapi bagaimana pulak jika ianya bukan satu KEBODOHAN seperti Ketua Ulama Muda Umno itu beb, yang boleh menjadi Ketua Ulama' Muda serta menjadi Exco Pergerakan Pemuda Umno Malaysia.


Mungkin Betul yang Abu Amru adalah bukan nya Setiausha Ulama Muda Umno yang dilancarkan baru-baru ini, tetapi apakah beliau juga bukan nya Timbalan Setiausha Sekretariat Ulama Muda Umno ?. Seperti yang kita ketahui bahawa Ulama Muda Umno bukan nya Nama Baru sebagai Penchacai Angkat Najis Umno walaupun ianya dikira baru jika dibandingkan dengan Penchacai-Penchacai Angkat Najis Umno yang sejak dari Muda sampai lah ke Umur SUBSIDI.

Memang BIJAK Ketua Ulama' Muda Umno Fathul Bari Mat Yahya ni bermain dengan kata-kata, bila mengatakan yang Mohd Radzi Othman atau Abu Amru bukan lah Setiausha Ulama Muda Umno yang dilancarkan baru-baru ini. Satu jawapan yang cuba MENGELIRUKAN seolah-olah Individu bergelar Abu Amru tersebut Tiada Kaitan langsung nya dengan Ulama Muda United Munafikun National Organisations (UMNO) yang beliau Ketuai.

Namun dalam masa yang sama mengatakan yang Pendirian Abu Amru bukan lah Pendirian dari ILMU serta ILMU tidak pernah Bersetuju dengan Pendirian yang keluar dari MULUT LONGKANG dari Abu Amru, apa Makna nya kata-kata beliau tersebut beb... jika sudah bukan nya salah seorang dari Isi Perut Ulama' Muda Umno kenapa perlu mengatakan kenyataan Abu Amru tersebut adalah Pendirian Peribadi Abu Amru dan ILMU Tidak pernah Bersetuju.

Disini jelas menunjukan bahawa Pra Syarat mahu menjadi Penyokong Umno Sejati adalah Kebodohan manakala mahu menjadi Penchacai Angkat Najis Umno Sejati perlu mempunyai Sifat KAKI PENIPU, tak kira apa STATUS yang dipegang sama ada bergelar Ulama' Muda mahu pun Bekas Polis Trafik Makan Rasuah RM400. Jika tidak ianya seperti Menu Hidangan Istimewa iaitu Otak Lembu yang bukan nya dari Baka Lembu NFC yang duduk di Kondominium... kah kah kah !.


hemmmmm.....fathul bari oh fathul bari... gunakan lah ilmu agama yang lu pandai tu untuk manafaat kepada masyarakat dan bukan menjadi penchacai angkat najis umno serta perisai kepada umno... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Ada ilmu agama buat macam tiada ilmu agama. Jangan salah if rakyat sangsi dengan lulusan agama lu beb. Maklumlah berapa ramai ahli UMNO dapat kelulusan dari Universiti yang mengamalkan polisi " No Money No Talk" untuk dapatkan degree/PHD dan sewaktu dengan dia. Jangan - jangan lu Ustaz fadhul pun salah seorang dari diaorang? Jangan salahkan rakyat kalau rakyat sangsi dengan lu Ustaz.

    BalasPadam
  2. agama tolak tepi jika ganggu 'fulus' masyuk atau bertentangan denGAn apa-apa kehendak gerombolan karat biru,ABU !

    BalasPadam
  3. Pernah langgan ke pelacur kelas atasan? Kot2 sejak join umno terjebak skali dgn otai2 umno. Bukan rahsia lg perangai ketua2 mereka... tu yg takut sgt dgn hudud.


    Wa tanggong apa yg wa tulis TQ

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....