DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 April 2014

(Video) Nyonya Sahabat Umno Ni Pulak Pecahkan Tembelang Umno Berkenaan Hudud






Aiyahhhhh Nyonya... itu lulu lah Nyonya... cekalang itu Umnu sulah tatak cakap itu macam... cekalang itu Umnu cakap itu Hudud ada bagui, lu tatak tau ka Nyonya... lu langan lengar apa itu Mahathir punya cakap... itu lulu Mahathir ada cakap itu macam... cekalang Mahathir cakap lia cokong hudud maaa... lia kata itu Hudud bagui apa... cuma lia mau ADIL macam lia aje.

Sebelum lu mahu cakap lu kena tanya sama lu cahabat lalam BN maaa... lu kasi tanya sama Umnu la apa itu Hudud bagui atau tilak, balu lu bolih tau apa itu Hudud. Cakap itu ini pun tatak guna Nyonya, lu bukan ala belajar sama itu hudud. Tapi haaaa gua tatak salah sama lu 101 pelatus atas cebab ini cemua, ini memang salah itu Umnu lali lulu kini lan celama nya... ala faham ka Nyonya.

Ala catu Cilite pasai ini logol-logol... gua mau celite sama lu la Nyonya, tapi haaa lu kena lanji langan kasi tau cama olang lain oooo, lulu ada catu olang melayu sulah logol sama itu budak melayu cekolah... cekalang ala panggil BAWAH UMUR ooo... tapi haaa habih celite yang itu melayu kasi logol tatak kena ukum yang kena ukum catu olang cina yang mau tolong itu melayu... itu ala alil ka Nyonya.

Lu ala lengar ka itu celite Nyonya... tatak apa... kalau lu tatak lengar cekalang gua sulah kasi lu lengar... bila lu sulah lengar itu celite nanti bila lu mau tilur sama lu punya Apek lu kasi tanya lu punya Apek itu celite ala butui ka atau gua tipu sama lu itu celite ka... ok Nyonya... kalau lu punya Apek cakap gua tipu tak apa... nanti bila sulah mangun tilur lu kasi talipon sama itu Lalim Tamy Cik ok... kah kah kah !.

Apa nak buat beb... nak Salah Nyonya Tua tu pun tak boleh jugak, kalau Mulut Longkang Pemimpin yang konon nya seperti Khalifa Alaf Baru bercakap SESEDAP MAK BAPAK dia aje nak bercakap, nasib baik lah Nyonya tu cakap yang dia Tak Suka SUP TANGAN. Pada gua lah SEPULUH KALI UMNO MAMPOS pun seperti Tahun 1987 untuk Pecaya dengan Umno Minta Maaf lah beb... kah kah kah !.

Biar lah orang lain Nak PERCAYA itu Hak Masing-Masing tapi bagi gua untuk Percayakan Umno boleh pergi MAMPOS... konon BERSANGKA BAIK lah, TAK ELOK BERPRASANGKA BURUK lah dan bla bla bla bla... dalam masa yang sama Fitnah... Penipuan... Rompak Harta Rakyat... buat Harta Rakyat macam HARTA MAK BAPAK di orang.

Lepas tu BERLAGAK NAK MAMPOS macam BAGUS lah sangat... kalau sudah dilahirkan oleh Inggeris Penjajah bersama Kembar yang bernama Fitnah... Penipuan... Merasa Diri Baik... kalau dia orang KAKI BETINA untuk Menampakan Diri Bagus kena lah Cipta yang orang lain adalah KAKI BONTUT... jawap nya sampai nak Mampos pun tak akan BERUBAH kecuali untuk MENIPU beb, Hakkkkk Tuihhhhh... kah kah kah !.


hemmmmm..... sebab itu kata orang kalau tak menipu bukan umno nama nya... memang orang lain pun ada menipu tapi jenis umno ni menipu bukan nya macam orang beb tapi macam syaiytan yang dikenali... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Gua suka dn memang setuju 120% pandangan tuan admin bab expressi tntang nyonya MCA ni dah dekat setengah abad maseh xblh berbahasa dgn betul....kahx100....ABU

    BalasPadam
  2. Benar, kualiti bahasa Melayu di kalangan pemimpin Cina DAP adalah lebih baik dari Cina MCA.

    Malah lebih mengagumkan ada pemimpin Cina DAP mampu membaca tulisan jawi yang aku sendiri tidak mampu kuasai.

    BalasPadam
  3. Cina DAP lebih efficient dr cina mca. Lebih mesra. Biasanya cina mca ni kaya2.

    Cina DAP tegas dalam mempertahankan hak tak kira agama dan bangsa. Cina mca plak tegas dalam mempertahankan hak kroni mereka ja. Cina mca nilah yang menipu cina DAP.

    Boleh lihat jelas kalau anda tinggal DAN BERGAUL dengan mereka di Penang.

    BalasPadam
  4. saya suka..saya suka...saya suka.. lu punye celita aa tuan admin manyak bagosh ooo...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....