DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 31 Mac 2014

Terkini MH370 : Najib Tak Kata Yang Pesawat Tersebut Terhempas Menurut Hishamuddin


Yang kata Pesawat tersebut TERHEMPAS adalah PERSEPSI Orang bukan nya Cakap dari Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah, mungkin itu lah Maksud kata-kata dari Sepupu Sepapat Sepepet Najib, yang juga Pemangku Menteri Pengangkutan merangkap Menteri Pertahanan iaitu Datuk Seri Hishamuddin yang Tertidur sewaktu Pesawat Mas MH370 dikesan Berpatah Balik oleh RADAR... kah kah kah !.

Menurut Hishamuddin "Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib dalam PENGUMUMAN pada 24 Mac lalu LANGSUNG Tidak Menyebut bahawa yang Penerbangan itu telah TERHEMPAS atau pun TIADA YANG SELAMAT. Dakwaan itu Sangat Tidak Betul, Perdana Menteri hanya MENGUMUMKAN bahawa Penerbangan tersebut BERAKHIR di Tengah Lautan Hindi, berdasarkan ANALISIS ke atas DATA yang diperolehi"

Macam mana lah Hishamuddin tu boleh MENTAFSIRKAN Perkataan yang telah keluar dari MULUT LONGKANG Sepupu beliau walaupun berbunyi "BUKTI-BUKTI yang sedia ada MENCADANGKAN KEDUDUKAN TERAKHIR Pesawat Mas MH370 adalah di Pertengahan Lautan Hindi, di Sebelah Barat Perth, Australia. Tempat ini adalah Lokasi Terpencil, JAUH daripada Tapak Pendaratan yang MUNGKIN ".

"Malaysia Airlines (MAS) sudah memberitahu Perkara tersebut kepada ANGGOTA KELUARGA PENUMPANG dan ANAK KAPAL Pesawat yang Hilang itu. Beberapa Minggu yang lepas sungguh MEREMUKKAN HATI mereka. Saya tahu Berita itu tentu SUKAR diterima. Saya gesa Media Menghormati PRIVASI mereka dan memberikan mereka RUANG yang diperlukan pada MASA SUKAR ini". baca sini

Apakah Perkataan Jauh Dari Tapak Pendaratan Yang Mungkin adalah bermaksud Pesawat Telah Mendarat Diatas Air Lautan Hindi dengan Selamat ke Hishamuddin oiii... tak cukup dengan itu keluar lagi dari Mulut Longkang Sepupu Sepapat Sepepet lu yang mengatakan akan meminta Majlis Fatwa Kebangsaan menentukan berkenaan SOLAT JENAZAH GHAIB.

Untuk apa Solat Jenazah Ghaib tersebut dibuat Hishamuddin oiii... untuk SUKA-SUKA ke beb, tak cukup dengan itu buat pulak USUL di Parlimen sambil ucapkan TAKZIAH. Mana Mungkin setelah Pesawat Digambarkan sebagai BERAKHIR Penerbangan nya di Pertengahan Lautan Hindi, tapi lu pulak nak kata yang Sepupu lu tu tak cakap pun bahawa Pesawat tersebut Terhempas.

Memang lah Sepupu lu tu Tak Kata pun yang Pesawat tersebut Terhempas tapi apakah beliau ada mengatakan yang Pesawat tersebut SELAMAT MENDARAT di atas Air Lautan Hindi. Kalau ya pun nak MENYOKONG Sepupu lu yang SUDAH KANTOI tu AGAK-AGAK lah beb, lu kena ingat yang RANKING lu tu baru aje nak Naik. Jadi jangan buat lagi KERJA BODOH BIN BAHLUL.

Naik nya Ranking lu diantara Naib-Naib Presiden Umno hanya kerana SIDANG MEDIA aje bukan kerana kerja lu sebelum ini, hingga melupakan KEGAGALAN sebenar lu sebagai Menteri Pertahanan yang MEMBIARKAN Pesawat yang TIDAK DIKENALI Melintasi Ruang Angkasa Negara walaupun Radar telah menunjukkan sesuatu. Ada Faham ka Hishamuddin... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... kalau setakat menjawap soalan dari wartawan penchacai angkat najis yang berbunyi datuk seri datuk seri, apakah datuk seri bersetuju atau pun tak bersetuju dengan bla bla bla bla... boleh membuat ranking beliau naik maka1 dunia boleh ketawa beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Islam dan Nabi tak ajar kita memaki hamun orang lain walaupun dikalangan kita berbeza fahaman politik. Sedarlahhh...isu global seharusnya ditangani bersama dan ketepikan soal politik utk sementara waktu. Politik hanya utk di dlm negara tapi global meliputi dunia. bagi saya seharusnya PAS,DAP,PKR bersatupadu bersama dgn kerajaan utk selesaikan isu ini. bukan lagi menghentam orang yg sedang mewakili malaysia untuk menghadapi dunia luar. tak nmpk ke disebabkn sesetengah drpd kita yg pendek akal ni yg menyokong dunia luar menghentam Malaysia, menyebabkan dunia luar semakin kurang ajar terhadap negara kita, sedangkan kita sendiri pun rakyat Malaysia.Ibarat ludah ke langit tp jatuh kat muka sendiri jugak..harapan saya, pemimpin2 dikalangan pembangkang tampillah kehadapan bersama2 kerajaan dan bersatulah menghadap dunia luar yg semakin kurang ajar mencemar daulat negara kita.lupakan soal politik buat sementara waktu, bersatu protect negara kita. ikhlas:-Penyokong PAS Tegar/Pray for#MH370.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....