DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 Mac 2014

Berita Terkini MH370 : SAH Pesawat Dikatakan Dilautan Hindi


Menurut Perdana Menteri Wassatiyah Datuk Seri Haji Najib "BUKTI-BUKTI yang sedia ada MENCADANGKAN KEDUDUKAN TERAKHIR Pesawat Mas MH370 adalah di Pertengahan Lautan Hindi, di SEBELAH Barat Perth, Australia. Tempat ini adalah LOKASI TERPENCIL, jauh daripada TAPAK PENDARATAN yang mungkin".

"Malaysia Airlines (MAS) sudah memberitahu perkara itu kepada ANGGOTA KELUARGA PENUMPANG dan ANAK KAPAL Pesawat yang Hilang itu. Beberapa minggu yang lepas sungguh MEREMUKKAN HATI mereka. Saya tahu berita itu tentu sukar diterima. Saya gesa media menghormati PRIVASI mereka dan memberikan mereka RUANG yang diperlukan pada MASA SUKAR ini".

Mungkin secara KEBETULAN tetapi ada CAKAP-CAKAP sebelum ini yang mengatakan bahawa Pesawat Mas MH370 tersebut akan DIKETAHUI dimana ianya berada sebaik sahaja Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang SELESAI. Betul atau Tidak WALLALLAHUALAM lah beb, harap-harap tak betul. sumber

2 ulasan:

  1. Bagaimana mereka begitu pasti untuk mengesahkan pesawat MH370 telah pergi ke tengah Lautan Hindi, tanpa ada pembuktian? Jika ianya tidak benar akhirnya nanti, tentu mereka akan spin cerita lain pula. Amat diharapkan bahawa berita itu tidak benar.

    BalasPadam
  2. atau adakah tangan2 ghaib yg telah mengsetkan pesawat ke arah itu..tetapi mereka-reka cerita kononnya juruterbang yg rampas.sebelum ini PM dgn yakin mengatakan pesawat berada di kwsn kazastan...DRAMA APAKAH INI?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....