DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 21 Februari 2014

(Video) Macam-Macam Keluar Dari Mulut Longkang Ulama' Muda Umno Ni beb !


Berbelit-belit Lidah beb demi untuk Mempertahankan Pemimpin yang pernah dianggap seperti Khalifah Alaf Baru, sudah TERANG LAGI BERSULUH yang Kassim Ahmad adalah seorang Anti Hadis namun oleh kerana yang Menyokong Kassim Ahmad adalah Khalifah Alaf Baru iaitu Tun Mahathir maka keluar lah dari MULUT LONGKANG beliau yang Tun adalah IDEALIS dan RASIONALIS.

Atas sebab itu Orang Dolu-Dolu ada BERPESAN beb, jangan berkawan dengan PENYAMUN nanti akan dianggap sebagai Penyamun. Kalau dekat dengan Orang buat MINYAK WANGI maka setidak-tidak nya Bau Minyak Wangi tersebut akan dapat di HIDU walaupun tidak memakai nya. Tetapi kalau dekat dengan TUKANG BESI maka jawap nya PERCIKAN BESI akan terkena kepada Orang yang berdekatan.

Mungjin itu bpleh dikatakan sebagai HUKUM ALAM, kerana adalah MUSTAHIL orang yang dekat dengan Pembuat Minyak Wangi maka Percikan Besi yang akan mengenai orang tersebut. Walaupun Ulama' Muda Umno ini sendiri mengakui yang Kassim Ahmad adalah seorang Anti Hadis tetapi di satu Nada yang lain seolah-olah MENYALAHKAN pihak lain konon nya Kassim Ahmad tidak mendapat Penerangan.

Gua tak pasti berapa umur Ulama' Muda Umno ni beb, yang jelas kalau beliau masih menjadi Exco Pemuda Umno Malaysia bermakna beliau berumur dibawah Lingkungan 40an. Dengan mengatakan tiada Pihak yang BERSEMUKA dengan Kassim Ahmad Anti Hadis atau dalam kata lain ucapan tersebut sama seperti kata-kata Tun Mahathir konon nya tiada pihak yang berani BERDEBAT dengan Kassim Ahmad.

Kalau Tun Mahathir mungkin jugak beliau LUPA atas faktor NYANYUK NAK MAMPOS, kerana ada pihak yang telah berdepan dengan Kassim Ahmad semasa ISU Hadis ini Dibangkitkan pada Tahun-Tahun 80an. Mungkin pada waktu tersebut Ulama' Muda Umno ini beb masih dalam Projek Mak Bapak beliau, jadi atas sebab itu beliau tidak tahu ada Pihak yang telah berhadapan dengan Kassim Ahmad.

Kalau tak Tahu kata lah Tak Tahu jangan MEMBENARKAN kata-kata dari MANTAN Syaitan Yang Dikenali, kerana Mantan Syaitan Yang Dikenali sejak dari DULU KINI dan SELAMA nya mempunyai Pemikiran seperti Kassim Ahmad Anti Hadis beb, beliau pernah mengatakan yang Al-Quran mesti DITAFSIRKAN semula mengikut SELERA TEKAK bapak beliau yang berasal dari KERALA.

Itu belum lagi dalam bab MENGHINA Nabi Muhammad SAW dengan mengatakan bahawa Baginda Nabi Muhammad menyimpan Janggut kerana tiada nya PISAU CUKUR dizaman tersebut. Ada lagi dikatakan bahawa Mantan Syaitan Yang Dikenali ini berkata kalau Hukum Hudud Dilaksanakan maka Orang Islam akan tidak EFEKTIF lagi kerana Ramai telah di Potong Tangan.

Sebab itu juga lah Isteri beliau dari Muda sampai sekarang adalah Pengikut setia kepada Kassim Ahmad Anti Hadis kerana Rambut Bukan Nya Aurat atas sebab rambut antara Anggota yang termasuk didalam BERWUDUK. JADI LU ORANG JANGAN pelik kalau nanti ada Perempuan yang Sembahyang tanpa memakai TELEKONG seperti sekarang beb... keh keh keh !.





hemmmmm..... sayang seorang yang berilmu sanggup membodohkan diri dengan mengiyakan kata-kata manusia jahil lagi menyesatkan... dunia beb dunia... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Bro, Mat Indera Sipejuang.

    Lu jgn buat2 lupa & tak NAMPAK,
    itu arwah Azizan Razak sgt rapat dgn "WANGIAN" Mahathir dan Daim.. dan Hadi dan Haron Din pon dpt "WANGIAN" sama drp Mahathir dipusara arwah Azizan.

    Kini Daim juga dah hantar "WANGIAN" drp Mahathir kpd Ahmad Yaakob MB Kelantan, biar sama2 "WANGI" sprt Mahathir bro..

    Slps Azizan dpt "WANGIAN" drp Mahathir, PAS Kedah pon bungkusss! Kini giliran Kelantan lingkop!

    Insy'ALLAH yg TAK kena "WANGIAN" drp Mahathir tu ialah Nik Aziz Husam, Mat Sabu serta Khalid Samad dll dan Anwar yg dolu dolu dah pernah terpalit dgn "WANGIAN" yg haprak itu!

    Ddlm PAS jd camcamorba skrg adalah krn "WANGIAN" yg haprak itu,, saksikan lah!!

    BalasPadam
  2. Anon 11.06...
    Hehehe! Tu golongan yg terselitnya keris telanjang disebalik bulan...

    BalasPadam
  3. Baguslah dia berani buat ulasan walaupun dia masa tu masih dalam projek mak bapa dia tapi kita kena ingat Allah mengambil ilmu dari orang yang berilmu dengan berbagai cara ada dengan kematian dan ada yang cara menyesatkan dan sidia nie adalah salah satu darinya dunia dah tua bukan Mahadey kutty saja yang tua.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....