DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 21 Februari 2014

Isu Kassim Ahmad Anti Hadis : JAWI Sudah Mula Ditekan


Sebenar nya beb kalau Gua di tempat beliau sebagai Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) rasa-rasanya gua pun akan Cakap Berbelit-Belit lu orang tahu tak beb. Kalau untuk bercakap cukup senang, Kenapa tak Ambil Tindakkan lah, Kenapa Tak Siasat lah tapi beliau yang yang menjadi Pengarah JAWI payah banyak beb. Ianya umpama di Telan Mati Mak di Luah Mati Bapak, di tambah lagi yang hendak disiasat adalah MANTAN Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali... kah kah kah !.

Gua memang tak salah kan beliau kalau cakap beliau pada 19 hb Febuari 2014 baca sini dengan cakap beliau pada 21 hb Febuari 2014 baca sini adalah berbeza. Sudah tentu ada Pengikut Parti Syaitan Yang Dikenali telah MENEKAN beliau bagi MENGUBAH KENYATAAN, kerana apa kerana Mantan Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali itu adalah Individu TERBAIK bagi dijadikan SAKSI. Sudah lah beliau yang MERASMIKAN Seminar kemudian MENYOKONG pula kenyataan Kassim Ahmad Anti Hadis.

Jadi bila kenyataan dari Pengarah JAWI yang mengatakan bahawa tiada Keperluan untuk Memanggil Mantan Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali sebagai Saksi lu orang jangan salahkan beliau beb. Ini semua adalah kerja-kerja Pengikut Parti Syaitan Yang Dikenali, lu orang macam tak FAHAM-FAHAM dengan Perangai dan Tingkah Laku Spicies tersebut. Ini lah SITUASI SUKAR yang selalu dihadapi oleh Penjawat Awam bila ianya Bersangkut Paut dengan Pengikut Parti Syaitan Yang Dikenali beb.

Sebab itu Kassim Ahmad Anti Hadis serta Pengikut-Pengikut beliau BEBAS SEBEBAS nya sejak dari mula Isu Anti Hadis ini TERBIT pada Tahun-Tahun 80an hinggalah sekarang, walaupun telah ada FATWA yang mengatakan FAHAMAN beliau serta Pengikut beliau adalah SESAT. Spicies ini hanya DIAM buat seketika dan TIMBUL kembali dengan LEBIH GAH bila membuat Seminar di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya dengan DIRASMIKAN oleh Bekas Perdana Menteri Tun Mahathir Muhammad... kah kah kah !.


hemmmmm..... putar belit madey terserlah dengan mengatakan bahawa tiada yang punya akal untuk menyanggah kenyataan kassim ahmad selain dari menuduh kassim ahmad sebagai anti hadis. memang mahathir bapak segala penipu haramjadah... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Jawi sebenarnya anjing belaan umno jugak, takkan dia nak gigit mahathir pulak.

    BalasPadam
  2. Kassim Ahmad hanyalah balaci@messenger saja..dont shot the messenger la brader..sapa dia punya master??? Masternya ada anak perempuan dah mcm atheis..anak jantan dia tokay syarikat arak di filipina..ada arti ka macha???

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....