DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 18 Februari 2014

Kassim Ahmad Anti Hadis Dipihak Yang Benar Menurut Kata Tun Mahathir... Kah Kah Kah !


Itu lah lu orang beb, kata Kassim Ahmad ANTI HADIS lah... Kassim Ahmad Itu lah Kassim Ahmad Ini lah... sekarang APA MACAM tak pasal-pasal Mantan Presiden Umno yang pernah diberi Gelaran sebagai KHALIFAH ALAF BARU terpaksa bersuara. Lu orang lain kali jangan SESEDAP HATI MAK BAPAK lu orang untuk kata yang Kassim Ahmad tu sebagai ANTI HADIS beb, lu orang tak tahu yang Kassim Ahmad bersama Tun Madey telah KHATAM Al-QURAN bersama berpuluh kali beb.

Kalau setakat KHATAM AL-QURAN pun tak berapa HERANNNN lagi beb, ada cerita yang gua dengar dari Spicies Umno And The Gang yang kedua-dua MANGKUK HAYUN ni adalah AL-HAFIZ gua cakap lu. Taraf dia orang sebenarnya bukan lagi sama dengan ULAMA'-ULAMA' TEROMPAH yang ada didalam Parti KARAT EJAU tu beb, malahan Kedudukan ILMU AGAMA dia orang dikatakan melebihi ILMU  ULAMA'-ULAMA' TEROMPAH tersebut.

Itu sebab lah bila Kassim Ahmad bersuara yang ULAMA' sama dengan PADERI lu orang tengok lah mana ada PEJUANG-PEJUANG ISLAM JADI-JADIAN yang MEMBANTAH, sebab apa sebab dia orang tahu apa yang dikatakan oleh Kassim Ahmad tersebut adalah Benar Belaka dan Tiada yang Tidak Benar. Tapi lu orang TAK FAHAM-TAK FAHAM asik nak cakap yang Kassim Ahmad tu adalah seorang yang Anti Hadis, jangan BODOH BERLAGAK PANDAI beb.

Sekarang ni dah BERTAMBAH BERAT lagi lu orang tahu tak, apa lagi HUJAH yang lu orang nak bagi kalau dah Khalifah Alaf Baru manjadi LAWYER SIAL kepada Kassim Ahmad beb, kalau setakat MERASMIKAN Kassim Ahmad punya Program itu biasa lah. Tetapi kalau dah sampai jadi Lawyer Sial kepada Kassim Ahmad lu orang sendiri mahu ingat lah beb, usahkan Pejuang-Pejuang Islam Jadi-Jadian KECUT TELOR malahan Ibrahim Ali pun boleh DEMAM gua cakap lu... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... kalau sudah namanya syaitan yang dikenali lama atau cepat pasti wajah sebenar syaitan akan boleh dilihat beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Satu kapal, sekor tak mahu Hadith, sekor lagi tak suka apa yang Nabi suruh atau lakukan.... tak ada pisu gillete nak cukor janggut, pakai jilbab sebab orang Arab kuat nafsu, bla,bla, bla... Dan berkemunkinan besar dua2 mangkuk ini akan masuk dalam satu lubang Sakar.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....