DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 Februari 2014

Gua Dah Jumpa Seorang Lagi Profesor Kangkong Dari Longkang Beb !


Kalau yang memberi Pandangan seperti beliau adalah jenis-jenis Ahmad Maslan, mungkin jugak lah boleh DITERIMA atas sebab MANGKUK AYUN tu memang jenis BEBAL MELANTUN-LANTUN MACAM GETAH SCRUB. Walaupun Ahmad Maslan mengatakan yang beliau BUKAN LAH BODOH SANGAT dengan 3.85 pointer.

Tetapi bila seorang Profesor di Majlis Profesor Negara (MPN) mengeluarkan Pandangan sebegitu apa lagi HARAPAN yang boleh diharapkan oleh RAKYAT terhadap INSTITIUSI tersebut, dimana dikatakan Institiusi tersebut adalah Menghimpunkan Manusia yang dikatakan BIJAK, PANDAI, CERDIK, TERPELAJAR dan bla bla bla bla.

Memang betul adalah HAK Kerajaan Negeri Serawak dibidang IMERGRESEN dalam menentukan kemasukkan seseorang ke Negeri Serawak, tetapi apakah Hak tersebut boleh digunakan SESUKA HATI seperti HAK MAK BAPAK dia orang yang punya. Seperti mana Pemimpin di Negeri Serawak membuat KAZANAH Negeri Serawak macam HARTA MAK BAPAK dia orang.

Yang JELAS dengan tidak membenarkan Mazlan Aliman memasuki Negeri Serawak ianya adalah PENCABULAN HAK ASASI sebagai salah seorang Rakyat Malaysia dari Semenanjung, yang MALANG nya lagi ada Profesor Kangkong Dari Longkang mengatakan yang Tindakan dari REGIM Taib Mahmud adalah BENAR, BETUL, TEPAT, TANPA PREJUDIS dan TANPA WAS-WAS.

Apakah kebanyakkan yang DUDUK di Kerusi MPN adalah jenis Profesor Kangkong dari Longkang, sebelum ini pun pernah seorang Profesor mengatakan yang Malaysia TIDAK PERNAH DIJAJAH oleh Inggeris Penjajah. Sedangkan dari Sekolah Rendah sampai lah di Peringkat Universiti tiada satu pun BUKU yang mengatakan bahawa Malaysia Tidak Pernah Dijajah.

Sehingga lah KENYATAAN BODOH dikeluarkan dari MULUT LONGKANG Profesor tersebut yang bernama Profesor Zainal Keling, dimana ini menunjukkan seolah-olah yang berada di dalam MPN sanggup menjual ILMU dan PENGETAHUAN serta sanggup mengatakan yang BENAR adalah SALAH manakala SALAH adalah BENAR hanya demi untuk MENGAMPU Pemimpin dari Umno/Bn.

Ini kah yang dikatakan bahawa Pendidikan Negara Malaysia BERTARAF DUNIA dengan Terhasil nya Profesor-Profesor Kangkong Dari Longkang beb, kalau dalam Tahun 2014 yang dikatakan sebagai Maklumat Dihujung Jari pun Profesor-Profesor Kangkong Dari Longkang sanggup MENIPU dan TEMBERANG. Jenis Menipu dan Temberang pulak bukan jenis yang Biasa-Biasa tapi Luar Biasa.

Cuba lu orang bayangkan di Tahun-Tahun sebelum Maklumat Dihujung Jari seperti sekarang ini, macam mana lah dia orang punya Menipu dan Temberang beb. Gua rasa lah mahu TUNGGUL KAYU tu dikatakan sebagai BUKAN TUNGGUL KAYU kalau sahaja Pemimpin Umno/Bn mengatakan ianya bukan Tunggul Kayu. Gua rasa ada baik nya lu orang Mampos aje daripada hidup Menyusahkan Rakyat beb... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... profesor kangkong dari longkang ni sikit lagi dapat lah gelaran datuk ke tan sri ke kalau taib mahmud jadi yang dipertua negeri serawak beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. PROFESOR KANGKUNG MMG TAK CERDIK DAN TAK BERMARUAH. MEREKA BUKANNYA CERDIK PANDAI TAPI TOLOL BAHLUL

    http://www.bicaradariaku.com/2014/02/kelebihan-dan-kebaikan-berbogel.html

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....