DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 Februari 2014

BR1M : Penyokong PR, Ketua Pemuda Gerakan Ni Cakap Lu Orang Lidah Bercabang Beb !


Alamak beb !!!... Ketua Pemuda Parti Gerakan Tan Keng Liang ni cakap lu orang LIDAH BERCABANG lah beb, sebab dulu lu orang yang KUTUK-KUTUK tapi sekarang lu orang lah yang paling BEREBUT-REBUT Memohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) tu. Beliau suruh lu orang IKTIRAF yang BR1M adalah LANGKAH BETUL Kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam Membantu Rakyat atas sebab DANA BR1M adalah dari HARTA PUSAKA MAK BAPAK dia bersama Umno And The Gang... kah kah kah !.

Macam manalah Ketua Pemuda Parti yang hampir nak MAMPOS ni tak MARAH beb, sudah lah BR1M dari Harta Pusaka Mak Bapak dia dan Umno And The Gang, lepas tu lu orang bukan nya nak BERTERIMA KASIH ke malahan lu orang KUTUK-KUTUK pulak lagi. Kalau gua jadi beliau pun gua Marah beb, sudah lah Harta Pusaka Mak Bapak gua habis tapi usahkan untuk dapatkan Ucapan Terima Kasih dari lu orang malahan KENA KUTUK lagi tu. TAK PATUT TAK PATUT... kesian dengan beliau beb... kah kah kah !.

Oiiii LENG CHAI berapa banyak itu Wang lu punya Mak sama Pak sudah habis untuk itu BR1M... lu cerita lah sama gua berapa BILION. Atau lu punya MABUK YAM SENG belum lagi habis ka, setahu gua itu Kong Xi Fa Chai sudah lama habis. Berapa banyak itu SAN MIGUEL anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis lu sudah minum, apa itu San Miguel lu dapat FREE ka apa. Berapa TONG DRUM itu anak Tun Mahathir sudah kasi sama lu sampai lu punya Kepala boleh MERENG macam orang MINUM SAMSU HARAM Leng Chai... kah kah kah !.

Leng Chai lu tahu tak lu antara Orang Cina MINORITI yang BODOH kerana masih bersama Umno And The Gang, manakala MAJORITI Orang Cina yang PANDAI tak kan mahu bersama dengan Umno And The Gang lah Leng Chai. Antara sebab Orang Cina yang Pandai tak mahu bersama Umno And The Gang ialah itu Tun Mahathir ada cakap "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO". Lu kalau mahu tahu apa itu maksud cakap Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis lu sendiri boleh tanya sama lu punya sahabat dari Umno... kah kah kah !.

Dulu gua Ingat semua Orang Cina adalah PANDAI lu tahu tak Leng Chai, tapi lu sudah bagi tahu gua yang gua adalah SILAP kerana masih ada Orang Cina yang Bodoh seperti lu. Kalau kebanyakkan dalam Umno adalah BODOH MELANTUN MACAM itu GETAH SCRUB memang patut, sebab dia orang sudah terlalu banyak Makan itu LEMBU NFC punya Otak sama itu OTAK UDANG dari Noh Omar punya Kolam. Tapi lu gua tak pasti apa pasai sama Bodoh macam itu Kebanyakkan dalam Umno, apa lu pun ada makan sekali ka itu Lembu NFC punya Otak sama itu Otak Udang dari Noh Omar punya Kolam... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... itu sebab orang tak bagi berkawan dengan umno beb, tengok aje le ketua pemuda parti gerakan ni... kenyataan dan kata-kata tak jauh beza nya dengan spicies umno yang bebal melantun-lantun macam getah scrub tu... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Saya.penerima.br1m.kalau.saya.bukan.sokong.bn.saya.lidah.bercabang.duit.br1m.bukan.duit.bn.tapi.duit.rakyat.

    BalasPadam
  2. BR1M tu duit rakyat la! Tang mananya jadi lidah bercabang bila ambil hak sendiri? Dia ni dulu sekolah mana ni? Sekolah cina bukit ke?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....