DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 4 November 2013

PRK Sungai Limau : Isu Patung Tanpa Kaki Adalah Hasil Dari Mulut Longkang Muhyiddin Yassin

Ini hasil nya bila Pemimpin Menggunakan KEPALA LUTUT dan MULUT LONGKANG beliau dalam memberi Pandangan dan Pendapat... bukan nya sekali Kenyataan SAMPAH dari Timbalan Ulul Amri Umno Tan Sri Muhyiddin Yssin ni beb... semasa Kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu pun beliau juga telah mengeluarkan kenyataan yang Pembangkan Hendak Membuat PORAK PERANDA semasa PRU13... tapi bila ditanya oleh Wartawan dari Sumber mana yang beliau dapat... apa kata beliau beb... "NANTILAH SAMPAI MASA YANG SESUAI". baca sini

Sampai sekarang usahkan Bukti yang dikatakan beliau ada... malahan cerita tersebut pun rasanya beliau sudah lupa beb... ini lah jadi nya bila bercakap SESUKA HATI MAK BAPAK beliau saja... memang lah beliau boleh mengatakan yang Patung Tanpa Kaki bukan nya KERJA BODOH dari Jentera Umno/Bn... tapi beliau sedar tak kalau tak kerana Kenyataan BODOH BIN BAHLUL yang beliau keluarkan rasanya Cerita Penyakit Kencing Manis yang dihidapi oleh Allahyarham Ustad Azizan tidak akan sampai kepada Patung Tanpa Kaki Tergantung berdekatan dengan BILIK GERAKAN Umno/Bn.

Mungkin akan ada yang berkata bahawa beliau telah Memohon Maaf kepada Keluarga Allahyarham Ustad Azizan... betul beliau telah Memohon Maaf beb... tapi lu orang tengok tak cara beliau Memohon Maafbetul-betul macam SIALLLL lu orang tahu tak... konon nya kalau ada yang TERSINGGUNG lah... memang lah Tersinggung BAHLUL kalau tidak... tak ada orang suruh beliau Mohon Maaf... pasal kenyataan beliau yang macam SIALLL tu lah orang suruh beliau Mohon Maaf... jangan lah nak kata yang itu bukan nya KERJA BODOH dari Jentera Umno/Bn beb.

Kalau dah KEPALA nya pun jenis BODOH MELANTUN-LANTUN tak Mustahil yang EKOR nya pun DUA KALI LIMA beb... kecuali lah yang Ekor tu lagi Cerdik dari Kepala... tapi kalau dengar kata Tun Madey "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" boleh ke yang Ekor tu lagi Cerdik dari Kepala beb... mungkin ada yang Cerdik tapi berapa ramai yang Cedik... konon kata Umno dan Pas adalah sama... sama apa nya beb... tak kan sama nya walaupun SEPULUH KALI UMJNO MAMPOS HIDUP BALIK seperti tahun 1987 lu tahu tak Muhyiddin.


hemmmmm..... memang betul lah kata pujangga bahawa iman bukan warisan... lu orang pikir lah sendiri apa sebab gua kata begitu beb... kah kah kah... A B U.

6 ulasan:

  1. Kalau mulut dah macam longkang, cubalah gambarkan bagaimana hatinya.

    BalasPadam
  2. semoga prk sungai limau kekal milik pas

    BalasPadam
  3. mamat sembam nak tunjuk jaguh ,kalu tidak nanti ahli parti pandi kutty kata dia takut !nak tunjuk tera tapi kelentong & ampu kuat ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  4. Pemikir & pengkaji yg hebat yg benar2 ingin mencari punca KEBENARAN @ masaalah akan arif TELITI terhadap dirinya terlebih dahulu sebelum melihat kpd salah BN @ org lain.

    Coba TELITI 'fotoshop' gambar wartawan sinar yg diKELENTONGkan
    Coba TELITI sandiwara pil kuda yg diwar2kan & 2 watikah HEBOH yg telah digembar gemborkan.

    Tak kan lah amir presiden paling fakeh tak TELITI gambar 'fotoshop' KELENTONG yg jls menipu & memakan maruah diri & parti?

    Tak kan lah presiden tak TELITI dgn isu pil kuda dr sifasek yg mmbawa dusta angkara cilaka?

    Tak kan yg paling fakeh boleh keluar 2 watikah dgn sambil lewa @ dgn sengaja sggup mgkhianati/menipu diri sndiri?

    Adakah maseh layak lg mnjd amir presiden yg dianggap paling fakeh sekali sedangkan brgelumang dgn tipu dusta khianat yg terang sekali sedang menyuloh kemuka sndiri?

    Sbnr2 musuh yg mghancurkan itu adalah musuh ddlm selimut..& yg paling jijik sekali adalah musuh yg brsembunyi ddlm diri sndiri.

    Nabi brpesan jgn masuk lobang BIAWAK sampai 2kali, jd tak kan lah syok asyik2 nak masuk lobang lagi..

    BalasPadam
  5. i ada tbaca komen d blog anjung rakyat, incek m.indera kata nk siar d sini pula n3 ttg peristiwa memali pada hari ini 18nov?

    pada hari ini genap ulangtahun ke 28 tragedi peristiwa pembunuhan berdarah di kg memali, kedah. kesan kekejaman pemerintah bn yg rakus, angkuh n jahat mcm firaun.

    BalasPadam
  6. Inilah politik keji ..adess

    Kami menjemput semua blogger Ping di PingBlog.Net,Skrip agregator terkini dengan ping sangat mudah kerana auto description dan juga auto image.Artikel anda akan dipost pada twitter dan 294 fanpage serta group facebook.Kualiti Backlink,dan highkan rank blog anda !! Kami juga akan memberi nasihat secara percuma sekiranya ada kesilapan SEO pada blog anda

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....