DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 18 Oktober 2013

Telor Presiden ISMA Sudah Mula Kecut Beb... Kah Kah Kah !

Sendiri yang cakap sendiri tak mahu Tanggungjawap... lepas tu SPIN pulak kata orang lain yang menyebarkan SALAH FAHAM tersebut... kah kah kah... apa lu punya TELOR dah mula nak KECUT ke Presiden ISAM oiii... itu lah sebab lah gua katakan yang beliau ni SEBIJI macam Perangai ISI PERUT UMNO beb... Perasaan MALU sudah tentu lah diletak kan nombor 14 setaraf dengan TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... tanggungjawap terhadap kenyataan lagi lah TAK ADA yang ada dalam KELAPA OTAK beliau sekarang ni macam mana NAK SPIN 360 Darjah... kah kah kah !. 

Ini mungkin kerana beliau sudah mendapat ISYARAT bahawa kenyataan beliau semalam yang mahukan Penganut Kristian supaya BERAMBUS dari Malaysia jika MEMPERTIKAIKAN keputusan Mahkamah Rayuan boleh dikatakan TERBAIK DARI MULUT LONGKANG... kah kah kah... itu lah lain kali jangan buat Negara Malaysia ni seperti HARTA PUSAKA MAK BAPAK lu beb... jangan BERLAGAK nak jadi JAGUH kalau NAWAITU ASAL hanya untuk MENGAMPU TELOR Pemimpin Umno... ini kerana 90 Peratus Pemimpin Umno TAK ADA TELOR lu tahu tak Presiden ISMA... kah kah kah !.

Kalau tidak tak kan sampai boleh Lim Kit Siang KENCINGKAN TIANG BENDERA UMNO yang ada Lambang KERIS TELANJANG tu... ini bukan Fitnah beb tak percaya lu orang boleh tengok Filem TANDA TANYA tu... kah kah kah... sebuah Filem yang menghasilkan KERUGIAN yang bukan sahaja tidak HEGINNN di lihat oleh kebanyakan Rakyat Malaysia malahan sebahagian besar dari 3 Juta lebih Ahli Umno pun TAK SUDI nak menonton Filem PENIPU tu... lu orang bayang kan lah kalau separuh sahaja dari 3 juta Ahli Umno menonton Filem tersebut... 1.5 Juta kali dengan RM10 cukup... dah dapat RM15 Juta beb... kah kah kah !.

Ini usahkan nak dapat balik Modal iaitu sebanyak RM4.7 Juta... nak dapat RM1 Juta pun SAKIT beb... kah kah kah... cuma yang UNTUNG nya Modal tersebut bukan nya dari POKET SENDIRI tapi dari HARTA PUSAKA MAK BAPAK Pemimpin Umno yang punya... jadi NO HAL lah kalau Filem tersebut TAK UNTUNG pun beb... apa pulak lah yang gua MELALUT dan MERAPU macam si Nooh Gadut ni beb... tapi itu lah SERONOKNYA bila menulis berkenaan dengan ISI PERUT UMNO ni... banyak BAHAN yang boleh ditulis berkenaan KEBEJATAN dan KEMUNGKARAN dia orang ni... kah kah kah !.

Berbalik kepada cerita Presiden ISMA yang TELOR SUDAH KECUT tu... lebih baik aje le lu diam dan BUAT BODOH... kerana tak akan kemana nya SPIN-SPIN yang cuba lu buat... Rakyat sekarang bukan seperti Rakyat di Zaman Pra-Sejarah iaitu dimasa letak TUNGGUL KAYU sebagai wakil dari Umno/Bn pun Rakyat akan dengar... pada hal Tunggul Kayu tu bercakap pun tidak beb tetapi oleh kerana Rakyat dimasa itu AKUR maka seolah-olah Tunggul Kayu tersebut bercakap... macam mana lah lu ni boleh terpilih sebagai Presiden Ikatan Muslimin Malaysia ni beb... tak ada orang lain lagi selain lu... kah kah kah !.

Lu jangan ikut Perangai sebuah lagi Pertubuhan yang BERKETUAKAN perangai macam KATAK... LOMPAT SANA LOMPAT SINI... lepas tu LOMPAT balik ke SANA tapi kat SANA nak terima pun Takut-Takut... kerana apa kerana RASIS TAK TENTU PASAL... nak kata Muda dah Tua... nak kata Baru tapi dah Lama... tapi cara BERPOLITIK sebiji seperti ORANG TAK SEKOLAH... pinjam Kereta Orang tapi buat macam Kereta Mak Bapak dia... suka hati mana dia nak Parking... suka hati mana dia nak Berhenti... dah lah tu bila minta pulangkan balik BERLAGAK NAK MAMPOS... last-last betul MAMPOS dalam Politik... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... jenis isi perut umno ni beb adalah jenis bodoh berlagak pandai... pandai tak boleh di ikut dan bodoh tak boleh di ajar... sebab itu kalau lu orang tengok penulis blog lucah pun boleh menulis bab hukum hakam dalam islam selepas menulis cerita lucah beb... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. walaupun mengalami kerugian buat filem namun pengarahnya dpt anugerah jgk sbb filem ampu umno

    BalasPadam
  2. Mana tak kecut telor, hilang pun boleh.Andainya.ISMA punya angkara kalau Sabah dan Sarawak keluar dari Malaysia, UMNO/BN akan hilang lebih dari 40 kerusi Parlimen.Tak payah nak tunggu PRU 14, Pakatan Rakyat akan ambil pemerintahan negara.Mau telor tak kecut.Hilang pun boleh.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....