DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 19 Oktober 2013

Presiden ISMA Dah Hilang Kini Timbul Pulak Timbalan Presiden ISMA

Nada nya cukup Berbeza dari Presiden ISMA yang mungkin sekarang ni sedang KECUT TELOR... ini bermula bila menyuruh Penganut Kristian yang tidak bersetuju dengan Keputusan Mahkamah Rayuan tempoh hari supaya BERAMBUS dari Malaysia... namun selepas itu beliau telah membuat SPIN 360 Darjah dengan mengatakan pihak Mubaligh telah Menyebarkan Salah Faham tersebut... sekarang ni keluar pulak Timbalan Presiden ISMA yang mengeluarkan kenyataan seolah-olah BERLAPIK.

Cuma tak pasti berapa lama pulak Timbalan Presiden ISMA ni boleh Bertahan dengan kenyataan beliau yang mengatakan yang LARANGAN oleh Mahkamah Rayuan tempoh hari hanya kepada penerbitan The Herald yang dianggap oleh mahkamah mempunyai Unsur-Unsur Penyebaran Kristian kepada umat Islam... selain dari penerbitan The Herald ia nya boleh digunakan oleh Penganut Kristian... namun yang dikatakan oleh beliau Tiada Larangan adalah didalam BERDOA.

Nampak tak lu orang yang ISMA ni sebenarnya TIDAK BERTANGGUNGJAWAB dalam setiap kenyataan yang dikeluarkan dari MULUT LONGKANG dia orang... kerana apa kerana NAWAITU ASAL nya adalah untuk Pengampu TELOR Pemimpin Umno yang sebenarnya 90 peratus nya TIADA BERTELOR... boleh pulak kata yang Larangan oleh Mahkamah Rayuan hanya kepada penerbitan The Herald tetapi boleh digunakan dalam BERDOA.

Itu sebab gua kata yang Pemimpin Umno ni Mentadbir Negara MACAM SIAL... setiap benda yang dibuat selalu nya akan mendatangkan MALAPETAKA kepada Rakyat... tetapi DIOLAH seolah-olah ianya untuk KEBAIKAN Rakyat... begitu juga lah berkenaan Isu Kalimah ALLAH ni... seolah-olah SAYANG sangat lah dengan ALLAH tetapi dimasa yang sama bila ditanya bagaimana kalau Hukum ALLAH iaitu HUDUD jika dilakasanakan didalam Malaysia... maka dijawaplah oleh Ulul Amri Umno...

... "Hukum Hudud tidak akan dilaksanakan di Negara Malaysia yang BERBILANG KAUM ini... kita bukan MENOLAK HUDUD cuma dalam Kontek Negara Malaysia ianya TAK SESUAI"... ada jugak Hukum ALLAH yang cipta oleh ALLAH SWT tetapi TIDAK SESUAI ya beb... yang sebenarnya sampai Khiamat pun memang TAK ADA IMPIAN untuk Laksanakan Hukum Hudud... cuma Keadaan Masa Kini terpaksa mengaku mempunyai CITA-CITA untuk Melaksanakan Hudud demi MENIPU Orang Melayu Islam yang memang SUKA DITIPU... kah kah kah !.

Kalau dicontohkan pada Kenaikan Harga Barangan seperti Gula ianya akan dikatakan "Kenaikan Harga Gula demi untuk menjaga Kesihatan Rakyat dari Penyakit Kencing Manis"... pada hal nya kenaikan harga Gula adalah untuk menambah Untung kepada Kroni disebabkan Keuntungan yang sebelum itu TERLALU SEDIKIT setelah ditinggalkan sebagai PUSAKA TUJUH KETURUNAN... dan ini TIDAK CUKUP untuk dibawa MASUK sama kedalam LUBANG KUBUR bila dia orang MAMPOS nanti... kah kah kah !.

Gua pernah katakan yang fikiran gua kadang-kadang semacam Pihak Gereja ada BERMAIN MATA dengan Pemimpin Umno/Bn seumpama SORONG TARIK... ini bagi menghalang Pakatan Rakyat (PR) dari memenangi pru13 yang lalu dengan cara mengurangkan sokongan Orang Melayu kepada PR... kita tengok apa kesudahan Isu ini dan kalau bernasib baik kita juga boleh lihat Parti mana dan Pemimpin mana dalam PR ada MENGEYIT MATA dengan Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.

Tidak Mustahil Pihak Gereja pula akan Memenangi Isu ini kalau ianya dibawa ke Mahkamah Persekutuan nanti... kemungkinan ini tetap ada demi untuk memainkan SENTIMEN Orang Melayu Islam... kalau betul Pihak Gereja TIADA BERMAIN MATA dengan Pemimpin Umno/Bn rasanya dia orang tidak akan membawa perkara ini ke Mahkamah Persekutuan untuk DIBICARAKAN lagi... cukup lah apa yang sudah DIBICARAKAN oleh Mahkamah yang mana hanya Penerbitan The Herald sahaja DILARANG dalam Penerbitan nya. sumber mk


hemmmmm..... umno ni banyak muslihat dia orang... dah nama nya pun anak kelahiran inggeris penjajah beb... tak banyak sikit perangai haramjadah inggeris penjajah tersebut umno sebagai anak akan diwarisi... kalau tidak tak kan hanya dengan goyang telor boleh jadi pejuang kemerdekaan beb... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....