DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 22 Oktober 2013

PRK Sungai Limau : UMNO dan PAS Sama Saja Kata Muhyiddin... Berapa Banyak Daun Ketum Lu Minum Beb !

Ya ke United Malay National Organisations (UMNO) dan Parti Islam Semalaysia (PAS) adalah sama saja ya... bukan ke PAS tu adalah Parti Ajaran Sesat... lu biar betul Muhyiddin Yassin... berapa banyak Air Daun Ketum yang lu dah MINUM ni beb... sanggup lu cakap UMNO dan PAS adalah SAMA ya Muhyiddin demi nak MENIPU Pengundi-Pengundi pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) N20 Sungai Limau... kah kah kah !.

Lu sudah lupa ke yang PAS tu berkerjasama dengan Parti CINA PERKAUMAN iaitu DAP dan Parti Kencing Rakyat iaitu PKR... kan ke PAS adalah Parti yang MENGADAIKAN AGAMA ISLAM demi POLITIK terutama nya KALIMAH ALLAH... berbeza dengan UMNO yang Memperjuangkan AGAMA... BANGSA dan NEGARA... begitu juga dari segi Pemimpin-Pemimpin yang ada didalam UMNO dan PAS yang Umpama LANGIT dengan BUMI... kah kah kah !.

Kalau di pihak Kepimpinan UMNO jauh lebih IKLAS dan tidak MUNAFIK berbanding dengan Kepimpinan PAS yang mempunyai berbagai PERANGAI... ada Komunis... ada Syiah... ada Ulama' Terompah Kayu... ada Ulama' Dunia... pendik kata jauh berbeza dengan Kepimpinan yang ada didalam UMNO... jadi rasanya ada baik nya lu renung sejenak dengan kenyataan lu tersebut... bukan apa takut ada nanti Ahli UMNO yang MENEMPELAK lu beb... kah kah kah !.

Akhir kata buat lu Muhyiddin ada baik nya lu ambil Cermin dan Cermin Muka lu sambil bawa sekali Lambang UMNO yang ada gambar KERIS TELANJANG tu... kemudian lu tanya kat Cermin betul ke yang UMNO dan PAS adalah SAMA... kalau Cermin tu tak jawap biar gua jawapkan Muhyiddin... jawapan nya ialah sampai UMNO MAMPOS SEPULUH KALI seperti Tahun 1987 pun tak akan sama nya beb... mana mungkin Parti yang Lahir dari GAGASAN ULAMA' nak disamakan dengan Parti yang lahir hasil Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah... kah kah kah !. SH


hemmmmm..... umno kalau bab putar belit memang nombor satu... mana tidak nya beb dah nama pun parti syaitan yang dikenali... kalau dah syaitan berbagai bentuk dan wajah akan dihasilkan demi mempengaruhi manusia... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Ada bnyk persamaan skrg..
    1) ber ug2 sembunyi2 satu klambu
    klu yg br ug2 tu satu puak dikenali sbg setan dkenali yg satu lg pon mestilah setan jugak ttpi setan yg brsembunyi..betul tak?

    2)Trgganu dulu sapu balak kat kedah pon sapu jugak & trbaru budak 22 thun pon nak songlap 3500 ekar balak.. naseb baik Husam bukan ulamak.. yg ulamak2 sume mmbisu mcm setan ais beku, sepakat lg tuuuu!

    3)umno dgn utusex & tv3 lidah rasmi sgl tipu/auta tiba2 pil kuddha pon muncul drp lidah fitnah/lucah/auta
    yg sama..inilah ulamak punya kerja!
    ulamak warak kaki auta ka???
    setan2 dikenali dgn setan2 yg sembunyi2 sama serupa satu ctarasa!

    Muhyiddin dah nampak nyata..
    Muhyiddin nampak nyata & clear..

    kesian..hanya yg taksub masih buta!
    kesian..pntaksub2 cuma nampak setan yg dkenali shj ttpi trtipu dgn setan2 sarban kopiah brjubah yg brsembunyi

    bloger2 wajib berkongsi hakikat baru nilai 'pencerahan' ini..

    katakan lah yg BENAR w.pon pahit!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....