DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 20 Oktober 2013

Mari Ketawakan Anak Kepada Bekas Presiden Umno Yang Mengaku Memberi Rasuah... Kah kah kah !

Slogan memang Cantik beb iaitu BERANI BERUBAH tetapi beliau lupa bahawa BAPAK beliau adalah PEMBERI RASUAH yang Paling Banyak setiap kali ada nya Pemilihan dalam Parti Syaitan Yang Dikenali iaitu Umno... ini bukan nya gua FITNAH tetapi adalah PENGAKUAN SENDIRI dari MULUT LONGKANG beliau... kalau beliau nak SAMAN suruh beliau atau ANAK BAPAK tu SAMAN dulu Malaysia Insider (MI)... kalau lah apa yang di sampaikan oleh MI adalah FITNAH beb... kah kah kah !. sumber MI

Macam mana nak BERANI BERUBAH beb kalau yang ramai menjadi Ahli Umno adalah jenis seperti "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... kalau ada pun yang Pandai seperti jenis-jenis Ahmad Maslan yang Pointer 3.85 atau pun jenis Menteri Kepenggunaan yang suruh Rakyat jangan Makan Ayam kalau Harga Ayam Mahal... tapi tak ada pulak beliau suruh jangan guna Minyak kalau Harga Minyak Mahal dan gantikan dengan AIR KENCING... kah kah kah !.

Bukan nya mudah untuk Menghilangkan BUDAYA POLITIK WANG yang telah mnjadi DARAH DAGING beb... ditambah lagi kalau untuk menghilangkan Budaya tersebut hanya KEPURA-PURAAN atau dalam kata lain TIDAK IKHLAS... gua rasa lah kalau mahu menghilangkan Budaya Politik Wang dalam Umno ianya memerlukan sekurang-kurang nya Tiga Keturunan baru boleh Hilang... kalau setakat Bapak masih Hidup dan Anak adalah hasil dari Budaya Politik Wang baik lupakan aje lah untuk berubah... kah kah kah !.

Buat ANAK BAPAK kepada Bekas Presiden Umno Datuk Mukhriz Mahathir jawapnya CELIK lah Biji Mata Bapak lu untuk melihat lu jadi Perdana Menteri beb... kira lu dapat jadi Menteri Besar (MB) Negeri Kedah pun sudah kira bagus... ini kalau tidak kerana Orang Melayu Negeri Kedah dapat DITIPU oleh Pemimpin Umno serta beberapa Perkara BODOH BIN BAHLUL yang dilakukan oleh Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) rasanya usahkan jadi MB Negeri Kedah untuk mempertahankan Kerusi ADUN pun belum tentu lagi gua cakap sama lu beb... kah kah kah !.

Gua rasa ada baik nya lu NASIHATKAN BAPAK lu tu untuk DUDUK DIAM-DIAM aje beb... kata kan kepada beliau KALAU DAH BERSARA TU BERSARA AJE LE... banyak-banyakan ISTIFAR dan minta KEMAAFAN kepada Ahli Umno terutama nya kerana telah MENYUBURKAN POLITIK WANG serta antara WATAK UTAMA dalam membuat UMNO MAMPOS pada Tahun 1987... itu belum lagi Meminta Maaf kepada Rakyat Malaysia kerana menjadi Perdana Menteri disebabkan MEMBERI RASUAH WANG... kah kah kah !.


hemmmmm..... yang seronok nya lepas ini ialah lu orang boleh tengok bagaimana tun mahathir akan menyerang kepimpinan umno yang baru dipilih... jawap nya terkincit-kincit lah haji najib dikerjakan oleh mahathir kali ni... kah kah kah... A B U.

7 ulasan:

  1. Sekarang ni mamat botat bermata jibol ni tengah duduk celah ketiak bapak menangis terisak2..

    BalasPadam
  2. Bolih-kah terangkan ciri-ciri orang MUNAFIK ?

    BalasPadam
  3. mamak 'kutu'runan mandaliar & si kitul mesti sakit hati bila anak tarak menanh daa , dendam kesumat mamak keling pedukang mau lampias pada sapa aa ? ABU jangan lupa kerana para pemimpin parti penyangak di pilih para penyamun tarbus hahaha !

    BalasPadam
  4. ye le nampak macam kejar jawatan

    BalasPadam
  5. Mukhriz Kutty bukan sehebat bapa dia? Lihat apa yang dia buat di Kedah. Tak lama dah dia. Dalam UMNO, majoriti munafikun. Cakap tak serupa bikin. Bohong mesti. Cakap lurus salah dan dosa besar. Nampak tak betapa lebarnya hidung dan telinga depa tu. Air liur meleleh kat mulut sebab boleh masuk.

    BalasPadam
  6. Inilah balasan Allah SWT. Mukhriz & balaci2nya dah buat naya kat Makcik Restoren di Kelantan baru2 ni. Buat fitnah dan balasannya orang UMNO sendiri buat fitnah & sabotaj Mukhriz. Ini baru balasan dunia, bayangkanlah di Akhirat nanti macamana pulak.

    BalasPadam
  7. rasuah dlm Umno x kira apa jua ibarat kanser buah dada yg x boleh dirawat walau dipotong sekalipun tetap ada.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....