DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 4 Julai 2013

VIDEO : SAMBUTAN PENYOKONG SEKULAR MESIR SELEPAS RAMPASAN KUASA TENTERA





Inilah SAMBUTAN yang diadakan oleh PENYOKONG-PENYOKONG SEKULAR selepas Pihak Tentera MERAMPAS KUASA serta MENJATUHKAN KERAJAAN Perdana Menteri Morsi awal pagi tadi waktu tempatan... dengan itu maka TUMBANG lah KERAJAAN yang DIDUKONG oleh kumpulan Pro-Islam iaitu IKHWAN MUSLIMIN dan kemungkinana kembalinya Kumpulan Pro-Sekular yang ALA-ALA UMNO dalam Membentuk KERAJAAN HARAM di Mesir... kenapa HARAM kerana ianya dibuat dengan PENIPUAN dan TAK BERMORAL... kah kah kah !.

Nasib lu lah Penyokong Umno oiii... sebab pada gua yang HARAM kalau pun tak SAMA dan SERUPA tetapi hampir dengan Umno... jadi apa saja yang BURUK akan gua KAITKAN dengan Umno... kah kah kah... kalau nak kan PUJIAN lu orang Penyokong Umno boleh lah baca kat BLOG PENCHACAI UPAHAN atau pun BLOG Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu... kerana kat sana lu orang akan dapat baca macam-macam PUJIAN MELANGIT walaupun Ulul Amri Umno MELANTIK orang yang bukan SEPATUT nya menjadi Pengerusi GLC... kah kah kah !.


hemmmmm..... cuma kalau pihak sekular yang membuat kerja-kerja menjatuhkan kerajaan ianya tidak dipanggil arab spring beb tapi dipanggil demokrasi terpimpin ala-ala wassatiyah...kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. mursi menang dgn 51.73% mejoriti...pon boleh tunbang mcm PR yg menang mejoriti 51% gak...

    ni lah dunia...cengkaman sekular mendominasi dunia...x pulak umno kata pendemo jalanan umno mesir ni dibiyayai oleh Israel? tapi kalo PR berrapat umum wow bukan main tuduh dibiyaya oleh Israel...apa pasal jadi mcm tu?

    BalasPadam
  2. tv3 gelar morsi diktator bukti tv3 menghina morsi

    BalasPadam
  3. Mengupas krisis politik Mesir sehingga terjadinya rampasan kuasa tentera yang menggulingkan Mursi. Ikutilah tulisan saya bertajuk, ” Krisis Politik Mesir : Tentera rampas kuasa redakan Arab Spring II”

    http://hisemudinkasim.blogspot.com/2013/07/krisis-politik-mesir-tentera-rampas.html

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....