DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 3 Julai 2013

VIDEO : IBRAHIM ALI SELEPAS KELUAR DARI BAWAH TEMPURUNG... SEDIH BEB... HU HU HU HU HU !





Sedih beb sedih... kah kah kah... gua ingatkan beliau dah KOJOL dalam ARENA POLITIK Tanah Air beb... rupa-rupanya selama ini beliau UMPAMA BERTAPA DIBAWAH TEMPURUNG... kesian beliau ni beb... JELAS beliau cukup KECEWA dengan LAYANAN yang diterima dari Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... mana tak nya beb setelah BAGAI NAK RAK dengan MEMBODEK... MENGAMPU... MENGIPAS namun tiada apa yang beliau DAPAT hasil dari kerja-kerja tersebut... maka nya TERPAKSA lah beliau KELUAR dari PERTAPAAN dan BERSUARA... kah kah kah !.

Habiskan hendak menjadi CALON bagi Umno/Bn pun terpaksa kena MAIN WAYANG terlebih dahulu beb... hinggakan membawa kepada terjadi nya HARI INI DALAM SEJARAH apabila Calon dari Umno/Bn TERPAKSA MENARIK DIRI... kah kah kah... NASIB lu lah Ibrahim Ali oiii... sebab lu pun bukan nya jenis MANUSIA yang tahu DIHARGAI beb... kalau lu tu jenis yang tahu MENGHARGAI tak adalah lu KHIANATI kepada Parti yang memberi lu LALUAN menggunakan LAMBANG PAS dalam Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU12) tahun 2008... kah kah kah !.

Ditambah lagi jenis DSHN adalah jenis BEBAL MENGAKU PANDAI hinggakan MELANTIK Pengerusi Tabung Haji pun TAK TENGOK ORANG... kah kah kah... macam mana beliau nak TENGOK ORANG sedangkan NAJIS MUGHALAZAH pun beliau TAK TAHU beb... kalau mengikut dari PENGETAHUAN beliau berkenaan NAJIS MUGHALAZAH memang patut lah Ahli Parlimen BALING tersebut DILANTIK sebagai Pengerusi Tabung Haji... ialah pada beliau WASSATIYAH adalah mengikut TAFSIRAN OTAK beliau beb... kah kah kah !.

Maka MELANTIK Ahli Parlimen BALING sebagai Pengerusi Tabung Haji JELAS menunjukan yang beliau TAK TAHU untuk MELETAKAN seseorang PADA TEMPATNYA... ini lah HASIL KERJA BODOH lu Orang Melayu bila MENGUNDI Umno/Bn... jadi buat Ibrahim Ali lu kalau nak teruskan KERJA MELALAK lu seperti KATAK MEMANGGIL HUJAN lu teruskan lah beb... kerana yang PASTI Hujan tetap akan TURUN dan TAK TURUN walau apa pun yang SI KATAK lakukan... andai kata KELUAR ANAK TEKAK KATAK sekali pun HUJAN TAK PEDULI beb... MAMPOS lah lu KEKERINGAN Brahim oiiii... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau dulu puak-puak mesra umno panggil beliau sebagai tok yem beb... tapi itu dulu lah selepas ini tak tahu lah apa yang akan dia orang panggil... sebab ada jenis yang dalam umno ni apa saja yang dibuat oleh dshn adalah betul beb... habiskan melantik pengerusi tabung haji dikatakan tepat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. dari bawa teksi baik bela katak & kodok ! ada jugak hasil ;) ABU jangan lupa !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....