DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 21 Jun 2013

MAK Aiiii !!!... PESERTA HIMPUNAN "BLACK 505" LEBIH BAHAYA DARI PENGGANAS SULU KE BEB... KAH KAH KAH !

Apa gua nak tulis pun gua tak tahu beb... nanti kalau tulis LEBIH-LEBIH tak pasal-pasal pulak gua KENA TANGKAP... sudah lah dalam tahun ini saja 3 orang dah MATI semasa dalam TAHANAN POLIS dan sampai sekarang pun POLIS yang menyebabkan KEMATIAN salah seorang dari TAHANAN tersebut masih belum dapat DIKESAN hingga kini... mungkin akan ada yang kata bahawa TULISAN gua seperti MENGHINA PASUKAN KESELAMATAN yang menjalankan TUGAS... cuma gua PELIK dan HERANNN hanya kerana PERHIMPUNAN RAKYAT yang TIDAK PUAS HATI dengan Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) maka BANTUAN PASUKAN TENTERA diperlukan... kah kah kah !.

Sedangkan PENGGANAS SULU yang BERSENJATA pun semasa MENCEROBOH Lahad Datu Sabah pada AWAL tahun ini tidak DIMINTA BANTUAN dari Pihak TENTERA... sehinggalah NYAWA Anggota Keselamatan TERKORBAN barulah BANTUAN Pihak Tentera DIMINTA... tapi bagi Perhimpunan "BLACK 505" belum lagi BERHIMPUNAN namun BANTUAN TENTERA telah DIPOHON... kah kah kah... apa punya PEMIKIRAN lah Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang BARU Datuk Seri Zahid Hamidi ni beb... inilah dia kalau SAMSENG TAIK KUCING jadi Menteri KDN... konon macam BAGUS lah dari BEKAS Menteri KDN yang LAMA tu beb... kah kah kah !.

Sama ada CERITA untuk meminta BANTUAN dari Pihak TENTERA tersebut hanya GERTAK atau BENAR belum dapat dipastikan... tetapi kalau ianya BENAR dalam PERANCANGAN sudah tentulah ianya dari KEPALA OTAK Menteri KDN yang BARU tersebut beb... beliau tak boleh nak cakap yang itu adalah TINDAKAN dari Pihak Polis kerana ianya melibatkan DUA Kementerian yang BERBEZA... dan kerana BERBEZA Kementerian jugalah TINDAKAN KETENTERAAN hanya BERMULA semasa PENCEROBOHAN Pengganas Sulu apabila DIMINTA oleh Menteri KDN pada masa itu setelah NYAWA Anggota Keselamatan TERKORBAN.

Buat Menteri KDN yang BARU... lu jangan TUNJUKAN sangat KEBODOHAN lu tu beb... kalau ya pun lu tu SAMSENG TAIK KUCING yang pernah MEMUKUL ORANG semasa menjadi Timbalan Menteri pada tahun 2006... itu tak bermakna lu boleh buat SESUKA HATI MAK BAPAK lu aje beb... memang itu CERITA yang LAMPAU namun lu belum pernah lagi DIBICARAKAN atas TUDUHAN tersebut... kerana apa kerana lu adalah ISI PERUT UMNO yang seolah-olah Negara Malaysia ini seperti HAK MAK BAPAK lu orang yang punya... orang tak akan BANGKITKAN CERITA yang LEPAS kalau lu tak membuat RAKYAT yang hanya mahu BERHIMPUN seperti PENJENAYAH... lu tahu tak... kah kah kah !.

Sedangkan PERHIMPUNAN AMAN telah TERBUKTI BERJAYA dengan AMAN nya kalau TIADA PROVOKASI dari Pihak yang TAK MAHU PERHIMPUNAN DIADAKAN... jadi apa MASALAH yang lu TAKUT sangat dengan Perhimpunan "BLACK 505"... orang NAK BANTAH PENIPUAN SPR itu orang PUNYA HAL lah... kalau lu rasa yang SPR tu patut DISOKONG kerana KERJA-KERJA BERSIH selama ini lu buat lah lah pulak Perhimpunan "WHITE 505" bagi menyatakan SOKONGAN keatas SPR... kan ke SENANG dimana Pihak yang TAK PUAS HATI dan PUAS HATI menyatakan apa yang TERSIRAT DIHATI dengan PERHIMPUNAN AMAN tanpa PROVOKASI... kah kah kah !.

Ini lah BALAK yang TERPAKSA DITANGGUNG oleh Rakyat bila Umno/Bn terus menjadi KERAJAAN selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)... belum lagi CERTA pasal BARANGAN KEPERLUAN HARIAN yang MELAMBUNG NAIK seperti MELUNJAK NAIK nya PASARAN SAHAM di Bursa Saham Kuala Lumpur (BSKL) sebaik saja Umno/Bn DINOBATKAN sebagai PEMENANG pada 6hb Mei 2013... nak salahkan Umno/Bn 100 Peratus pun TAK BOLEH beb kerana RAKYAT yang MEMILIH walaupun ada PENIPUAN dari SPR... yang pasti masih ada rakyat yang MEMILIH BN... kerana apa mereka MEMILIH BN itulah yang MESTI DIKAJI oleh PIMPINAN Pakatan Rakyat (PR) !.


hemmmmm..... akta perhimpunan aman hasil dari tranformasi kepimpinan wassatiyah datuk seri haji najib... apa yang aman entah lah beb... kerja yang dibuat semua nya nak menipu rakyat hidup-hidup... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. PEMBUNUH ALTANTUYA TAK DITANGKAP,RASUAH SCOPENE BEBAS,JUAL IC PADA FILIPINO BEBAS,CURI DUIT LEMBU PUN BEBAS,TIPU PILIHANRAYA BEBAS.POLIS DAN HAKIM SILA LETAK JAWATAN KALAU TAK BERANI NAK BUAT KEPUTUSAN

    BalasPadam
  2. Inilah.saya.cakap.pemikiran.pemimpin.umno..dn.tuan..punya.blogger.tak.nak.buat.live.singapura.vs.jdt.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....