DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 20 Mei 2013

VIDEO KENYATAAN BAPA ADAM ADLI BERKENAAN DEMOKRASI !

Rasa nya ini salah satu BAPA yang wajar dijadikan BAPA MISALI beb... gua memang TABIK SPRING dengan beliau yang menjadi PENDUKONG PERJUANGAN ANAK beliau... JARANG gua dapat jumpa BAPA yang sedemikian dalam DUNIA HARI INI melainkan BAPAK PENJAHANAM... BAPAK KLUK KLIK serta BAPA BISKUT CHIPS MOORE atau SEKEJAP ADA SEKEJAP TAK ADA... kalau BAPAK PENJAHANAM lu orang kena tengok kat Datuk Seri Nazri Aziz yang mengatakan beliau bukan SUAMI kepada ANAK beliau... manakala BAPAK KLUL KLIK pulak lu orang kena PANDANG kepada ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib dan BAPAK BISKUT CHIPS MOORE yang sekejap YA sekejap TIDAK tu pulak lu orang kena LIHAT kepada BAPAK Shaiful Bukhari yang namanya Azlan tu... kah kah kah !.





Gua harap semoga BAPA Adam Adli banyak-banyak BERSABAR serta BERDO'A dalam menghadapi SITUASI sedemikian... yang pada gua bukan semua dapat MENGHADAPI nya seperti beliau mungkin jugak termasuk gua beb... tapi setakat ini gua lihat beliau cukup TENANG dari kenyataan beliau bila ditanya oleh Wartawan berkenaan Anak beliau...sekali lagi SYABAS gua ucapkan kepada beliau... peringatan buat PIMPINAN Pakatan Rakyat (PR) harap lu orang jangan BUAT SAMBIL LEWA dalam MEMBANTU apa saja yang diperlukan oleh saudara Adam Adli serta Keluarga beliau... biasa lah beb KADANG-KADANG perkara sebegini kena DI INGATKAN selalu... dah namanya MANUSIA beb... kalau tidak tak akan ada PERINGATAN dalam AL-QURAN yang menyuruh kita SALING INGAT MENGIGATI beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... inilah yang dikatakan tranformasi dan demokrasi terbaik dari ulul amri umno datuk seri haji najib... penangkapan dibuat atas tuduhan yang belum lagi ada mempunyai bukti... tapi pada yang dah terang dan jelas bukti yang boleh disabitkan tuduhan masih lagi bebas walaupun kenyataan yang dikeluarkan betul-betul berbau hasutan beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....