DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 19 Mei 2013

IKLAN AIR ASIA DI UTUSEX MELOYA TERLALU MURAH DARI IKLAN JAMU DAN RAWATAN RAMBUT... KAH KAH KAH !

Kalau ya pun NAK MENIPU AGAK-AGAK LAH SIKIT wahai Awang Selamat LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI UMNO... tak kan kerana Ketua Eksekutif Air Asia X Azran Osman Rani hendak MENARIK KELUAR IKLAN dari UTUSEX MELOYA maka dikatakan BAYARAN IKLAN yang diterima dari Air Asia lagi MURAH berbanding BAYARAN yang diterima dari IKLAN JAMU serta RAWATAN RAMBUT beb... kalau betul lah BAYARAN IKLAN yang diterima dari Air Asia lagi MURAH dari BAYARAN IKLAN JAMU serta RAWATAN RAMBUT memang SAH dan SAHIH lah bahawa MELAYU UMNO yang ada kat UTUSEX MELOYA tu TAK TAHU BERNIAGA beb... kah kah kah !. sumber MI

Masuk Akal ke bayaran yang diterima dari IKLAN Air Asia lagi MURAH dari IKLAN JAMU serta RAWATAN RAMBUT... apa punya BANGANG BIN BAHLUL lah MELAYU UMNO yang ada kat UTUSEX MELOYA tu beb... bagaimana sampai boleh terjadi bayaran IKLAN Air Asia lagi MURAH dari IKLAN JAMU serta RAWATAN RAMBUT beb... kalau begitu lah keadaan nya memang patut lah pun UTUSEX MELOYA antara PENYUMBANG DANA TERBESAR bagi CALON-CALON dari Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas kerana KEBODOHAN ISI PERUT UMNO... ini terjadi bila SAMAN FITNAH yang dibuat oleh kebanyakan Ahli-Ahli dari PR telah mencapai KEMENANGAN... kah kah kah !


Patutnya lu orang ISI PERUT UMNO kena BOIKOT UTESEX MELOYA ni beb... kalau lu orang boleh BOIKOT 5 PENGUSHA CINA kerana dikatakan MENDANAI PEMBANGKANG iaitu PR pada PRU13... kenapa lu TAK TERFIKIR untuk MEMBOIKOT UTUSE MELOYA sebagai PENYUMBANG DANA TERBESAR kepada PR beb... walaupun ianya dibuat dengan TAK SECARA LANGSUNG namun yang JELAS ianya telah menjadi PENYUMBANG TERBESAR kepada PR... kah kah kah... kalau gua akan BOIKOT seperti gua mengatakan PEMIMPIN PR yang membuat KERJA-KERJA BODOH semasa PRU13 adalah BEBAL MELANTUN-LANTUN... kah kah kah !.

Atas sebab KERJA BODOH tersebut UMNO yang hampir nak MAMPOS telah mendapat NYAWA... jadi tiada BEZA di antara PEMIMPIN Umno yang BERJUANG nntuk MENGHIDUPKAN UMNO dengan PEMIMPIN PR yang BERJUANG MENGHIDUPKAN PR tapi memberi NYAWA kepada UMNO... kah kah kah... tapi beb MANA BOLEH PERCAYA yang BAYARAN IKLAN Air Asia lagi MURAH dari BAYARAN IKLAN JAMU seta RAWATAN RAMBUT beb... kecuali ada IMBUHAN BALIK kepada KAKITANGAN UTUSEX MELOYA apabila MENGGUNAKAN pulak PERKHIMATAN Air Asia... kalau macam itu gua PERCAYA lah beb... seperti "YOU HELP ME I HELP YOU"... kah kah kah !.

Cakap MULUT memang lah kata TAK HERANNN bila Air Asia mahu MENARIK BALIK IKLAN mereka di UTUSEX MELOYA... sedangkan seperti yang diketahui ramai ialah UTUSEX MELOYA antara AKHBAR PALING TAK LAKU DALAM DUNIA beb... kecuali lah FREE mungkin jugak orang baca... tapi kalau pada yang PEMBANGKANG TOTOK sampai 10 KALI UMNO MAMPOS pun dia orang usahkan nak BACA beb nak PANDANG pun dia orang TAK HENGINNNNN sebab TAKUT TERMUNTAH beb.... weeeekkkk tuihhhhh... jadi pada Awang Selamat LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI lebih baik aje lu simpan TEMBERANG lu tu dan jangan tunjukan KEBODOHAN yang MELANTUN-LANTUN lu tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... dikatakan juga oleh awang selamat lidah syaitan yang dikenali umno bahawa malaysia airlines system (mas) lagi mempunyai khimat yang terbaik serta kental semangat nasionalisme nya... tanya kat awang selamat berapa banyak pulak mas telah menterdarah duit rakyat demi menyelamatkan mas... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....