DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 19 Mei 2013

SETIAUSHA BN KAWASAN NOH OMAR BUAT LAWAK GILA BABI BEB... KAH KAH KAH !

Lu orang kalau nak TENGOK bagaimana rupa nya LAWAK GILA BABI... ini gua TUNJUKAN kat lu orang bagaimana rupa nya LAWAK GILA BABI tu beb... biasa nya LAWAK GILA BABI ni TIMBUL dari Orang yang punya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI aje beb... kerana hanya orang seperti ini sahaja yang TERGAMAK membuat LAWAK GILA BABI tersebut... selain dari itu 10 Kali UMNO MAMPOS pun seperti Tahun 1987 tak akan ada Orang yang sanggup nak membuat LAWAK GILA BABI...  kah kah kah... maka ini lah yang telah dibuat oleh Setiausha Barisan Nasional (BN) Parlimen Tanjung Karang Datuk Shafie Asnawi... yang gua juga PASTI beliau adalah Ahli Umno Tanjung Karang yang mana Ketua nya adalah Datuk Seri Noh Omar merangkap BEKAS Menteri Pertanian, Industri Asas Tani... kah kah kah !.

LAWAK GILA BABI beliau bertajuk PAS WAJAR TUNTUT LEBIH KERUSI EXCO selepas PAS melepaskan JAWATAN MENTERI BESAR (MB) kepada PKR... meskipun PAS mempunyai LEBIH KERUSI Dewan Undangan Negeri (DUN) daripada PKR iaitu PAS 15 Kerusi DUN berbanding PKR 14 Kerusi DUN... beliau juga MELAHIRKAN KEKESALAN kerana dengan PAS melepaskan JAWATAN MB menyebabkan peluang PAS MEMPERJUANGKAN SYIAR ISLAM SEMAKIN TIPIS... kah kah kah... yang lebihnya lu orang BACA lah kat bawah ni beb... punya lah LAWAK GILA BABI dari PENYOKONG Datuk Seri Noh Omar ni sampaikan rasanya boleh PUTUS URAT KENTUT gua cakap lu... kalau lah SinarHarian tak tulis JAWATAN beliau gua mati-mati INGAT yang beliau ni PENYOKONG PAS TOTOK beb... kah kah kah !.


Gua rasa-rasa lah kan PENYOKONG PAS TOTOK pun tak akan keluarkan KENYATAAN yang TANGKAP LELEH sebegini lah beb... MALU lah lu Orang PENYOKONG PAS kerana tak punya SEMANGAT KEISLAMAN seperti PENYOKONG Datuk Seri Noh Omar ni beb... kah kah kah... kalau lah semua PENYOKONG PAS punya SEMANGAT seperti beliau gua PASTI yang PAS akan GANTI UMNO sebagai PEJUANG ISLAM MELAYU dan RAJA (IMR)... ini tidak dah tahu yang PAS punya Kerusi DUN yang LEBIH daripada PKR tapi masih nak berikan JAWATAN MB kepada PKR... kah kah kah... oiiiii Setiausha BN Datuk Shafie Asnawi berapa banyak lah OTAK UDANG yang lu dah BEDAL dari KOLAM UDANG Datuk Seri Noh Omar tu beb... kalau ada lebih tu PASSING-PASSING lah kat orang lain di kawasan Tanjung Karang tu... kah kah kah !.

Jangan lah hanya lu saja yang NAK CERDIK bagi lah Orang lain pun CERDIK sama beb... ini ASIK lu aje yang BEDAL OTAK UDANG dari KOLAM UDANG Datuk Seri Noh Omar tu... macam ini MANA LAH ACI beb... Orang lain pun nak jugak buat LAWAK GILA BABI seperti lu buat tu... kah kah kah... kalau lu PASSING-PASSING sikit OTAK UDANG tu nanti OTAK dia Orang pun BERGELIGA lah sikt... terutama nya ORANG MELAYU yang MEMILIH Calon Kerusi DUN N.9 PERMATANG yang juga seorang Ushawan KRONI KAYA RAYA dari PROJEK MEMERAH MAHASISWA Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS)... sedangkan CALON daripada Pakatan Rakyat (PR) yang juga seorang Ushawan tapi BERDIKARI atas KAKI SENDIRI tak dia Orang PANDANG beb... apa pasal lah lu orang Pengundi di kawasan Parlimen Tanjung Karang CERDIK sangat beb... kah kah kah !.


hemmmmmm..... harapan untuk pengundi-pengundi dikawasan parlimen tanjung karang bagi merasai otak udang dari kolam udang datuk seri noh omar setiap kali menyambut hari aidil fitri adalah cerah beb... ini berikutan datuk seri noh tidak lagi dilantik menjadi menteri pertanian industri asas tani... kalau dulu semasa menteri pertanian akan diberi setiap rumah dengan 2 ekor ayam serta 2 kilo daging lembu nfc pada setiap sambutan hari raya aidil fitri... kali ini bertamnbah untung lah lu orang pengundi tanjung karang kerana dapat pulak otak udang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. orang melayu tahap pemikiran nya memang begitu , orang UBN bila kalah akan komen apa yang puak PR buat ,dan puak PR pun akan tolong susun untuk puak UBN pulak , orang melayu memang suka sebok hal orang lain ,tapi tak tau hal sendiri tak terurus .contoh anak melayu paling ramai jadi cekgu tapi anak cina juka yang lebih cemerlang ? kenapa

    BalasPadam
  2. omno tak mau hudud ditegakkan ke -50 tahun ada kuasa banyak buat apa
    puak ni bukan bodo tapi suka bodokan orang bodo dan orang pandai

    BalasPadam
  3. SAH BODO MACAM KATA-KATA UAI DALAM CERAMAHNYA ;)

    BalasPadam
  4. aku masih ingat di P.Pinang satu masa dulu UMNO lebih banyak kerusi dari Gerakan, tapi siapa yg jadi ketua menteri P.Pinang..??

    jawablah sendiri kalau pandai sangat... kalau dah lupa, sah jadi org sasau tak ingat sejarah..

    BalasPadam
  5. Tak payah nak sebok hal rumahtangga orang lah! rumah sendiri tonggang langgang.

    BalasPadam
  6. adil la tu. najib lantik menteri kabibet, pr tak puas hati, khalid lantik exco selnagor, bn komplen. beza nya pihak mana yg buat penyataan lebih bangang.

    BalasPadam
  7. Apabila PAS membenarkan PKR jadi MB Selangor, walau pun PAS menang majoriti; itulah keindahan PAS dan PR....menunjukan HUDUD tidak semestinya dilaksanakan oleh PAS tapi oleh PR yang mempunyai persefahaman yang begitu diantara ketiga2 parti iaitu PAS, PKR dan DAP.
    Sehubungan dengan itu rakyat Malaysia telah mengundi PR untuk menerajui negara tetapi Suruhanjaya Penipu Rakyat telah menafikan pilhan rakyat pada PRU13.
    Apa pun kita tunggu tindakan rakyat selanjutnya..........

    BalasPadam
  8. Nak buat hudud sekarang pun boleh. Dengan syarat semua MP Islam sokong bila draf dikemukakan di Parlimen dengan sokongan 2/3. Jangan pula MP PR je sokong, MP BN tak sokong sebab takut tangan kudung.

    MP bukan Islam pun tak mustahil ada yang akan sokong, bukan tangan dia yang nak kena potong.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....