DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 27 Mei 2013

PENGUATKUASA TAKUT ANCAMAN PENDATANG ASING SABAH : APA CERITA NI DS ZAHID HAMIDI ?


sumber mk

Gua macam TAK PERCAYA pun ada beb... ialah sebuah Negara yang BERTEGAS dengan RAKYAT SENDIRI tapi ada pulak Penguakuasa yang TAKUT pada PENDATANG ASING... lu TAK PELIK ke beb... kah kah kah... ya ke tidak apa yang dikatakan oleh Penguatkuasa dari Majlis Daerah KUNAK Sabah ni beb... kalau ianya CERITA KOSONG ada baiknya Pegawai Peguakuasa ni DINASIHATKAN supaya jangan GATAL-GATAL MULUT nak kata TAKUT dengan ANCAMAN dari Pendatang Asing pada hal nya beliau sendiri yang MALAS untuk buat KERJA... atau apa yang dikatakan suka MENGULAR... kah kah kah !.

Tetapi kalau BETUL seperti apa yang dikatakan oleh beliau SEWAJARNYA Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang BARU iaitu Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (DSAZH) membuat SESUATU bagi MENAGANI MASALAH INI... gua dengar pun beliau seperti kata Penchacai serta Penyokong Umno adalah seorang yang TEGAS serta TAK MAIN AMARAN-AMARAN beb... kalau BETUL begitu elok lah tu kerana dulu RAKYAT mempunyai seorang Menteri KDN yang Auw Auw Auw beb... jadi dengan TERLANTIKNYA DSAZH sebagai Mneteri KDN yang BARU mungkin banyak perkara dapat DISELESAIKAN... kah kah kah !.

Cuma jangan hanya MENANG GAYA dan LAGAK tapi kerja tak jauh BEZA nya dengan Menteri KDN yang LAMA... kalau dengan RAKYAT sendiri punya lah TEGAS bagai NAK RAK beb... tapi bila dengan RAKYAT ASING siap boleh BERUNDING lagi tu... walaupun sudah TERBUKTI yang RAKYAT ASING tersebut adalah PENCEROBOH serta PENGGANAS... namun TETAP mendapat LAYANAN ISTIMEWA dengan siap BERUNDING lagi tu... yang kesudahan NYAWA ANGGOTA KESELAMATAN MENJADI KORBAN... ini bukan FITNAH... ini bukan PEMBOHONGAN dan PENIPUAN seperti yang dilakukan oleh Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... sekarang ni sibuk diperkatakan tentang red bean army oleh isi perut umno... apa kurang nya dengan unit media baru (umb) yang juga dikatakan dibayar berjuta-juta ringgit... kalau lu orang boleh apasal pulak orang tak boleh beb... kalau betul pun dap membayar kepada red bean army ianya bukan duit mak bapak pemimpin umno atau pun hasil rompakan harta rakyat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....