DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 21 Mei 2013

JANGAN PERLEKEHKAN PERKASAM... IBRAHIM ALI BERI AMARAN... KAH KAH KAH

Selepas KALAH dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) di Kerusi Parlimen PASIR MAS kapada Calon PAS yang juga Anak kepada BEKAS MENTERI BESAR (MB) Negeri Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat... SPECIES MELOMPAT ni terus HILANG dan SENYAP SUNYI beb... tanpa KHABAR BERITA... yang gua dengar tempoh hari hanya lah berkenaan PROJEK WAYANG PACAK beliau YANG BERTAJUK hendak "MELETAKAN JAWATAN" sebagai Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASAM)... lepas tu tak ada lah lagi BERITA tentang beliau... sama ada beliau HIDUP atau sudah JALAN pun tak pasti... kah kah kah !.

Namun umpama PAHLAWAN yang baru keluar dari GUA PERTAPAAN yang penuh dengan ILMU DIDADA beliau hari ini telah MEMBERI AMARAN kepada Penyokong-Penyokong Pakatan Rakyat (PR)... supaya JANGAN MEMPERLEKEHKAN PERKASAM dan BERHENTI MEMPERLEKEHKAN PERKASAM... tapi beb tak ada lah pulak dinyatakan APA-APA TINDAKAN YANG AKAN DI AMBIL... atau dalam kata lain HANYA GEMPAR aje beb... lain kali kalau nak BERI AMARAN lu kena BELAJAR kat Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang BARU tu Tok Yem... baru lah Penyokong PR ada rasa GIGIL sikit... kah kah kah !.

Mungkin cara beri AMARAN lu ni adalah ILMU yang lu BELAJAR kat Menteri KDN yang LAMA tu kot sebab itu Penyokong PR tak rasa GIGIL pun... kah kah kah... APA BARANG lah lu Tok Yem oiiii... AMARAN APA yang lu nak BERI kata Penyokong PR ni Tok Yem... cakap biar lah TERANG seperti KATAK PANGGIL HUJAN walaupun JAUH tapi masih boleh tahu yang BERBUNYI tu adalah KATAK MEMANGGIL HUJAN... ini lu BERI AMARAN tapi berbunyai Auw Auw Auw mana lah Penyokong PR tu FAHAM Tok Yem oiiiii... ditambah lagi pulak kan ke Penyokong PR ni jenis TELINGA TEBAL yang TAK DENGAR kalau cakap bunyi Auw Auw Auw Tok Yem... kah kah kah !.


Cuba Tok Yem tengok setiap kali Menteri KDN yang BARU tu BERI AMARAN... pergghhh TANGKAP GIGIL semua Penyokong PR gua cakap lu Tok Yem... beliau punya BERI AMARAN TAK KIRA SIAPA beb... sampaikan WARTAWAN Malaysiakini pun habis beliau BERI AMARAN... ialah sebabnya Wartawan Malaysiakini ni TAK BERETIKA dan suka buat FITNAH beb... tak seperti WARTAWAN UTUSEX MELOYA yang penuh dengan BERETIKA dan TELUS... FITNAH-FITNAH dia orang TAK MAIN beb... yang boleh dikatakan 100 peratus cerita dari UTUSEX MELOYA semua nya BENAR dan TAK ADA YANG TAK BENAR melainkan BENAR BELAKA menurut ISI PERUT UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN TU... kah kah kah !.

Cuma gua nak tanya sikit kat Tok Yem APA RASANYA bila KALAH kepada Anak BEKAS MB Negeri Kelantan tu ya Tok Yem... cerita lah sikit Tok Yem APA RASANYA... gua pun nak tahu gak Tok Yem APA RASANYA... ada ke rasa seperti NAK DEMAM ke... NAK MENANGIS ke atau pun nak MENJERIT seperti KATAK MEMANGGIL HUJAN... PELIK jugak ya macam mana lah Tok Yem boleh KALAH... sedangkan nak kata TSUNAMI CINA mana ada ORANG CINA yang banyak kat PASIR MAS tu Tok Yem... nak kata TAK ADA BANTUAN pun tak jugak... sampaikan terjadi HARI INI DALAM SEJARAH Calon BN sendiri pun TAK HANTAR BORANG PENCALONAN dan SOKONG Tok Yem... gua AGAK-AGAK ini mesti TSUNAMI MELAYU ni Tok yem... kah kah kah !.


hemmmmm..... tsunami cina ke... tsunami india ke... tsunami melayu apa ada hal... yang penting umno mampos... hidup melayu... hidup melayu... hidup melayu... mampos lah orang melayu ditipu oleh isi perut umno... walaupun ini kali lah tak jadi tapi lain kali lah ada beb... sampai masa pasti umno mampos... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul mloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. PEKASAM bila dibuat JERUK ada laku ke????

    BUSUK yg amat weiiiiii......
    Nak termuntah.....

    BalasPadam
  2. Para pemimpin.... tolonglah ada segan silu dgn rakyat. gunalah bahasa yang ada budi bahasa.... malu di akhirat nanti bila jumpa Allah

    BalasPadam
  3. "langkah bangkai perkasa dahulu, kalau kau orang kata orang melayu pekasam dah masam".
    Kata Hanjantauwah "tiada akan hilang pekasam didunia".

    BalasPadam
  4. kalau dulu pekasa ada sebelum merdeka tentu british cabut lari baru tinggai melayu aja kat tanah melayu

    BalasPadam
  5. Pekasam Katak.

    Kalau goreng meletup-letup.

    BalasPadam
  6. PEKASAM = NGO PALING RACIST.

    Malaysia tak memerlukan NGO yg macam ini.
    NGO yg tak bertamadun.
    NGO yg tak bermaruah.
    NGO yg pengampu.

    Tanya sama Katak Braghim, dia dah cium ka BONTOT Mahadiaq.

    BalasPadam
  7. perjuangan depa bukan nak kejaq jawatan....awat jadi calon! ptuiiii

    BalasPadam
  8. Kalau tak nak jawatan kenapa bertanding dalam pilihan raya? Nak cakap ape lagi kalau dah tak dapat jawatan. Budak-budak perkaaam dan termasuk yang tua-tua kerepot kenalah bersabar buat masa ni kerana elaun untuk berhimpun dah tak ada, duit minyak pun tak ade. Kalau setakat air mineral tu boleh lah!!! Itu pun beli dulu claim kemudian!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....