DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 20 Mei 2013

SUDAH LAH ZAHID HAMIDI HENTIKAN SEGALA PENIPUAN LU TU... KAH KAH KAH !

Jangan kerana KEGAGALAN lu dimasa menjadi MENTERI PERTAHANAN orang lain yang lu nak jadikan MANGSA beb... semua orang tahu siapa dia MENTERI PERTAHANAN semasa PENGGANAS SULU tersebut MENCEROBOH LAHAT DATU... semua orang tahu siapa MENTERI PERTAHANAN waktu SEMPADAN PERAIRAN serta DARAT Negara DICEROBOH pada masa itu... tak kan kerana untuk MENUTUP KEMALUAN lu yang GAGAL semasa menjadi MENTERI PERTAHANAN orang lain yang lu nak jadikan KAMBING HITAM nya beb... dah lah tu yang lu nak jadikan KAMBING HITAM nya pulak adalah Pemimpin Pembangkang yang sudah PASTI ianya adalah dari KALANGAN Pimpinan Pakatan Rakyat (PR)... kah kah kah !.

Tak sudah-sudah lu nak MENIPU sejak dari KEMPEN Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) sampai lah sekarang... apa lu tak RASA MALU ke Zahid Hamidi... lu jangan ingat RAKYAT BODOH seperti Penyokong Umno... kalau dengan Penyokong Umno boleh lu TEMBERANG kan dia orang Zahid Hamidi oiiiiii... 1 DUNIA tahu siapa yang BERSAUDARA  dengan PENGGANAS SULU tu... 1 DUNIA tahu siapa yang BERSAHABAT dengan PENGGANAS SULU tersebut... ini bukan cakap dengan AIR LIUR BASI beb... ini cakap dengan BUKTI... sampaikan ada yang bergelar Datuk Seri yang mengetuai NGO MESRA Umno pun sudah DISIASAT kerana MENDANAI ORANG SULU... tiba-tiba TIMBUL cerita Pemimpin Pembangkang menjadi DALANG... kah kah kah !.

SEDAP MULUT MAK BAPAK UMNO lu aje nak MENUDUH orang sebagai DALANG demi MENUTUP KEMALUAN lu yang GAGAL sebagai MENTERI PERTAHANAN... gua ingatkan lu ni CERDIK lah lagi daripada BEKAS MENTERI Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang sebelum lu... rupa-rupanya lu LEBIH KURANG aje dengan beliau beb... cuma lu tu MENANG kat PENAMPILAN dan GAYA sahaja... dan GAYA lu itu lah yang DIBANGGA-BANGGAKAN oleh Pencachai Upahan Umno... tapi gua SEBESAR KUMAN pun TAK PERCAYA beb... malas gua nak ceritakan SEJARAH LAMA diawal-awal tercetusnya REFORMASI yang mana lu adalah antara PENGASAS REFORMASI yang KECUNDANG TANGKAP LELEH... kah kah kah !.

Disini gua NAK CABAR kalau betul lu IKHLAS dan ADA TELOR lu CADANGKAN supaya DITUBUHKAN Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) bagi MENYIASAT Pencerobohan Pengganas Sulu DI LAHAD DATU... kerana dengan RCI sahaja segala PERSOALAN akan TERJAWAP dan segala yang KUSUT akan TERUNGKAI... kalau betul lu seorang yang BERANI seperti yang dikata-katakan oleh Blogger-Blogger Penchacai Umno dan SEWAKTU dengan nya TUBUHKAN RCI beb... kalau TAK ADA TELOR untuk TUBUHKAN RCI jangan SESEDAP MULUT MAK BAPAK UMNO lu untuk MENUDUH orang lain sebagai DALANG... kerana itu bukan sahaja akan dilihat oleh RAKYAT sebagai FITNAH malahan lebih dari itu ianya akan menampakan KEBEBALAN BERGANDA-GANDA dari lu... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... dari hari pertama beliau menjadi menteri keselamatan dalam negeri (kdn) sampailah kehari ini gua tak nampak satu pun knyataan dari beliau yang cerdik... macam mana nak cerdik beb... bila anwar ibrahim kata negara ini bukan maka bapak beliau yang punya kerana menyuruh rakyat yang menolak penipuan spr berhijah... dia pun kata negara ini bukan mak bapak anwar yang punya... cerdik ke kalau itu jawapnya tanpa memberi alasan... entah tempe jenis apa lah yang beliau makan... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Dunia akhir zaman.... Jawatan penting dalam negara telah diberi kepada mereka yang tidak langsung berkelayakkan, malah bodoh dan dilihat tidak beramanah.

    Boleh ditamsilkan memberi jawatan Ketua Keselamatan negara kepada Bapa Penyangak atau Ketua Samseng.

    BalasPadam
  2. PEMIKIRAN PAS SEMAKIN HANCUR.
    PAS LEBIH BERMINAT KEPADA KEHANCURAN.
    PAS TIDAK FAHAM KESTABILAN DAN PERSAUDARAAN SESAMA ISLAM.

    PAS DILIHAT LEBIH SAYANG KEPADA SANGKA-BURUK, PERMUSUHAN DAN DENGKI MELIHAT KEJAYAAN ORANG LAIN.

    KINI, PAS LEBIH PARAH.
    RAMAI KEPIMPINAN ULAMAK PAS TERUS MEMBISU DAN MEMBIARKAN IMEJ ISLAM PAS DILACURKAN OLEH MANUSIA YANG "GILA KUASA"

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....