DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 26 April 2013

PRU13 : JENAYAH... NAK SURUH MENTERI AUW AUW AUW NI LETAK JAWATAN PUN PARLIMEN DAH BUBAR BEB !

Hari ini seorang lagi RAKYAT MALAYSIA telah ditembak MATI oleh PENJENAYAH yang TIDAK DIKENALI... cuma yang boleh gua pastikan ianya bukan ditembak oleh PENGGANAS SULU itu aje... jadi jangan HERANNN kalau PENGGANAS SULU yang dikatakan pada mula nya BUKAN MILITAN ATAU PENGGANAS oleh Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Hishammuddin di awal-awal PENCEROBOHAN PENGGANAS SULU tersebut... sebab itu jugak lah KESELAMATAN didalam Negera pun TIDAK TERJAMIN... usahkan pada RAKYAT DIBAWAH bahkan RAKYAT yang DIATAS pun tidak selamat beb.

Kalau dah Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/Cukai Dalam Negeri) Datuk Shaharuddin Ibrahim pun DITEMBAK MATI pada jam 8.15 pagi ini ketika dalam perjalanan ke pejabatnya di Putrajaya... apa JAMINAN yang KESELAMATAN RAKYAT yang bukan nya TIMBALAN PENGARAH KASTAM atau KAKITANGAN KASTAM yang lain... jawap nya TELOR NAJIB beb... kerana MANGKUK AYUN kat ATAS tu TAK ADA IDEA untuk MEMBUAT dan MERANCANG sesuatu berkenaan KESELAMATAN RAKYAT dengan berkesan... yang dia tahu hanya bagaiman nak MENYELAMATAKAN Umno/Bn dari MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... itu aje beb.

AL-FATHEHA BUAT ALLAHYARHAM

ni yang dikatakan Negara PALING SELAMAT DALAM DUNIA... sehinggakan KPI untuk FASA yang entah kali ke berapa akan MENANGANI BERKENAAN PERSEPSI RAKYAT TERHADAP JENAYAH dan bukan MENANGANI JENAYAH... sebab INDEK JENAYAH MENURUN tapi cuma RAKYAT saja yang TAK KENAL JENAYAH beb... jadi JALAN TERBAIK buat RAKYAT ialah KUBURKAN POLITIK Datuk Seri Hisyammuddin serta Pemimpin Umno/Bn yang lain dalam PRU13 nanti... itu aje yang gua nampak bagi MENYELESAIKAN berkenaan MASALAH KESELAMATAN RAKYAT dan NEGARA beb... selagi MANGKUK AYUN dan SEPUPU SEPAPAT SEPEPET tu masih diatas jawapnya entah apas
lagi lah BALAK yang akan berlaku beb. sumber mk


hemmmmm..... nanti adalah penchacai dan barua umno yang kata... apa pulak salah umno bukan umno yang tembak... woiii bahlul kalau ekonomi negara lu orang boleh kata sebab pemimpin umno pandai... kenapa pulak rakyat ditembak oleh penjenayah tak boleh dikatakan sebab pemimpin umno yang bodoh... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Kita kuburkan UBN juga membawa erti kita kuburkan mafia-mafia-mafia yang dah bermaharajalela di negara kita ini...Cuba kita bilang dah berapa kes mati ditembak olih pembunuh upahan yang belum dapat diselesaikan olih PDRM...Kalu org berpangkat kat Putrajaya pun tak selamat, apatah lagi kita orang Ulu kat kampung ceruk ni,, yang PDRM tak pernah ronda dan jenguk pun akan rasa selamat...Kat kapung aku ni,,beruk beruk pun bolih membunuh tau..!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....