DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 26 April 2013

PRU13 : AWASSSS !!! CALON BN PARLIMEN P.75 BAGAN DATOK NI KAKI PENIPU BEB... KAH KAH KAH !

Dia punya TEMBERANG seolah-olah macam lah dia buat kerja BAGUS sangat beb... pada hal kerja beliau semasa menjadi Menteri Pertahanan boleh dikatakan HAMPEHHHH beb... sebab itulah sampai sekarang CERITA pasal SIASATAN berkenaan PEMBELIAN Rapid Intervention Vehicle (RIV) yang dikatakan hanya berharga hanya RM150 Ribu oleh Baginda Sultan Johor DT... sedangkan ianya telah dibeli dengan harga RM690 Ribu oleh Kementerian Pertahanan walaupun dengan KUALITI yang sama... tapi sampai KESUDAH cerita pasal konon nya akan DISIASAT tak ada BAYANG pun beb... kah kah kah !.

Begitu jugaklah berkaitan PENCEROBOHAN PENGGANAS SULU keatas LAHAD DATU SABAH... kerana beliau yang jadi Menteri Pertahanan maka itulah HASIL yang didapati... sedangkan Negera Malaysia mempunyai Anggota Keselamatan yang TERLATIH dan CEKAP serta PERALATAN PERTAHAN yang CANGGIH dengan KAPAL SELAM SCORPENE lagi tu gua cakap lu beb... tapi sampai ketika nya PENGGANAS SULU boleh TERLEPAS MENCEROBOH bukan setakat SEMPADAN malahan SIAP BERKAMPUNG didalam LAHAT DATU... kah kah kah !.

Mungkin ada yang kata gua MEMPERLEKEHKAN Anggota Keselamatan... sudah semestinya yang berkata begitu adalah ISI PERUT UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN seperti yang dikatakan oleh Tun Madey bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... ditambah lagi bila yang dikatakan oleh Tun Madey tu adalah jenis JAHIL MUA'KAP... iaitu PANDAI TAK BOLEH DI IKUT DAN BODOH TAK BOLEH DI AJAR... yang dia orang tahu hanya lah SPIN dan FITNAH... tapi KEBODOHAN PEMIMPIN UMNO langsung dia tak nampak... kah kah kah !.

Hari ini beliau membuat lagi satu PENIPUAN dengan mengatakan yang TIGA PEMIMPIN PEMBANGKANG menjadi DALANG kepada PENCEROBOHAN PENGGANAS SULU... kah kah kah... ini yang dikatakan PENIPUAN jenis KAMIKAZE beb... 1 DUNIA tahu yang BAIK dan BERSAHABAT serta BERSAUDARA dengan PENGGANAS SULU adalah PEMIMPIN UMNO tiba-tiba yang menjadi DALANG adalah PEMIMPIN PEMBANGKANG... memang DASAR MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... betul-betul TAK ADA MORAL atau pun HILANG MORAL sebagai MANUSIA... sedangkan yang sepatutnya membuat kenyataan adalah Pihak Polis tiba-tiba beliau pulak MENYIBUK... kah kah kah !.

sumber mk

Semalam dah lah keluar dari MULUT LONGKANG beliau bila mengatakan seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini yang beliau MENGESAHKAN laporan sebuah akhbar... tapi gua tak pasti yang mana satu... sama ada UTUSEX MELOYA atau pun BERITA HAIRAN bahawa 35 orang PENGGANAS SULU ditembak mati oleh Tentera Laut Filipina di Pulau Sibutu Filipina Sabtu lepas... yang juga merupakan HARI PENAMAAN CALON bagi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) bagi Negara Malaysia... tetapi rupa-rupanya itu hanya lah TEMBERANG WA PENIPU dari CALON BN bagi Kerusi Parlimen P.75 BAGAN DATOK  ni beb... kah kah kah !. sumber baca sini dan sini

Apa punya MANGKUK AYUN betul lah CALON BN bagi Kerusi Parlimen P.75 BANGAN DATOK ni beb... kalau ya pun nak nampak KERJA tu BAGUS cari lah BAHAN-BAHAN lain yang boleh DISAHKAN akan cerita tersebut... ini buat cerita seperti BOMB yang hanya nak KUAT BUNYI tapi bukan untuk MENCEDERAKAN baca sini... kah kah kah... lu orang tahu lah kan siapa yang nak buat BOMB untuk BUNYI KUAT tapi bukan untuk MENCERAKAN... sebab nya yang ada kat situ pun adalah PEMIMPIN dia orang aje... jadi tak kan PENYOKONG nak bagi PEMIMPIN CEDERA beb... betul-betul seperti CERITA KARTUN TRANFORMERS HJ NAJIB lah beb...  kah kah kah !.

Ini semua adalah satu bentuk KEMPEN untuk MENAKUT-NAKUTKAN RAKYAT... ialah biar RAKYAT TAKUT bila dengar BOMB sana... BOMB sini... ARAB SPRING sana... ARAB SPRING sini beb... bila dengar pasal BOMB ni terus aje gua TERINGATKAN BOMB C4 yang digunakan bagi MELETUPKAN WARGA MONGGOLIA yang bernama ALTANTUYA SARIBBU yang mana KEMASUKAN beliau ke dalam MALAYSIA dengan menaiki TONGKANG seperti datang nya KETURUNAN Tun Madey satu ketika dulu... cuma bezanya KETURUNAN Tun Madey datang ditahun AWAL-AWAL tahun 1900 Masihi tetapi ALTANTUYA ni terjadi di tahun AWAL-AWAL tahun 2000 Masihi dan sebab itu TAK ADA REKOD kemasukkan beliau di IMEGRESEN... kah kah kah !.

Buat PENGUNDI-PENGUNDI Kerusi Parlimen P.75 BAGAN DATOK... MIKE semua KENA BERUBAH yop... tak kan dari MIKE MUDA sampai MIKE TUA pun nak DITIPU oleh yang namanya ISI PERUT UMNO/BN tu yop... kah kah kah... TAK ADA RUGI nya pun kalau MIKE semua MENGUNDI Pakatan Rakyat (PR) pada PRU13 nanti... mungkin MIKE akan katakan SAMA AJE BIOR SIAPA PUN MERENTAH... kalau itu jawapan MIKE maka APA SALAH nya MIKE mencuba sesuatu yang BARU iaitu yang BELUM PERNAH MENYAMUN dan MEROMPAK HARETA RAKYAT...kalau KOREJA serta PERANGEI DEME pun sama macam KOREJA serta PERANGEI Pemimpin Umno/Bn... jawapnya MIKE KUBURKAN jugalah DEME pada PRU14 nanti... TAK ADA ROGI APA-APA yop... kah kah kah !.

Bah kan MIKE BERUTUNG lagi kerana TAHU bagaiman KOREJA dan PERANGEI DEME... itu CADANGAN TEMAN aje lah yop... tapi kalau MIKE tanya ISI PERUT UMNO sudah tentu lah DEME mengatakan yang itu salah... sebab nya DEME kalau TAK MERENTAH jawap nya tak dapatlah DEME nak MENYAMUN dan MEROMPAK HARETA RAKYAT yop... mahu KEBULUR DEME MAMPOS TAK MAKAN... kah kah kah... ialah kebiasaaan nya DEME makan dari HASIL MENYAMUN dan MEROMPAK HARETA RAKYAT... tapi bila dah KALAH apa lagi yang DEME nak SAMUN dan ROMPAK... dimasa itu jugak MIKE siap boleh NENGOK segala PENIPUAN yang dilakukan oleh Pemimpin Umno/Bn selama BERPULUH TAHUN... tak TERENGIN ke MIKE nak NENGOK yop... kah kah kah !.


hemmmmm..... ayuh pengundi-pengundi bagan datuk... tekad kan azam kuat kan semangat... undi lah pakatan rakyat pada 5 mei 2013 nanti beb... demi untuk anak cucu cicit lu orang... jangan nanti lu orang disalahkan kerana membiarkan segala salah laku pemimpin umno/bn ok... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. APA-APA PUN..
    KALI INI KAMI SEMUA PILIH UMNO BN.

    DIHARAP BN DAPAT MENJAYAKAN APA-APA YANG DIHASRAT OLEH RAKYAT.

    BalasPadam
  2. Saksikanlah keganasan penyokong BN yang berjaya dirakam------->>> Ohpilihanrayaku

    BalasPadam
  3. ya lah memang penipu menteri ni, yang tak ada dia ada-adakan, patut dikalahkan dalam pru13 ni, undi PR

    BalasPadam
  4. Orang2 Bagan Datoh yang undi Zahid ni semuanya orang yang tak ada baca punya. Tapi sekarang ni banyak orang Bagan Datoh yang ada baca sebab tu Zahid ni dah jadi merapu.
    Insyaallah! dalam PRU13 nanti, orang Bagan Datoh akan kuburrrrkan dia.
    Dia pasang poster besar dia dari Spg. Empat, Hutan Melintang sampai ke Bagan Datoh, sebiji macam SADAM HUSIN yang akhirnya tewas juga ditali gantong.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....