DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 23 April 2013

MUHYIDDIN BAGI MARKAH "E TOLAK" BAGI KERAJAAN PAKATAN KEDAH... KAH KAH KAH !


sumber mk

Tak sudah-sudah lah TIMBALAN ULUL AMRI UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin ni nak MENIPU... lepas SATU-SATU beliau MENIPU RAKYAT... kalau lah segala PENIPUAN beliau tu seperti TAIK LEMBU NFC yang mana setiap kali beliau MENIPU akan jadi TAIK LEMBU NFC... jawapnya kalau DI KUMPULKAN tak cukup BANGUNAN PWTC KANDANG UMNO tu beb... lu orang BAYANGKAN lah segala PENIPUAN yang beliau lakukan sajak dari MULA menyertai UMNO hingga SEKARANG... sudah berapa PULUH TAHUN dah beliau MENIPU beb... kah kah kah !.

Usah cerita PENIPUAN yang LEPAS-LEPAS lah beb...  gua ambil saja PENIPUAN yang beliau buat pada TAHUN 2013 ni cukup lah... sebelum Parlimen DIBUBARKAN oleh ULUL AMRI UMNO yang TAK ADA TELOR tu... beliau ada mengatakan yang PEMBANGKANG khusunya Pakatan Rakyat {PR} akan MEMBUAT PORAK PERANDA dalam MUSIM PRU13 dengan mengatakan MEMPUNYAI MAKLUMAT dan BUKTI... namun bila diminta beliau DEDAHKAN MAKLUMAT dan BUKTI tersebut beliau telah GAGAL untuk MENUNJUKKAN MAKLUMAT dan BUKTI berkaitan... kah kah kah !.

Cuma jawapan yang beliau BERI tidak lah seperti jawapan yang diberi oleh ULUL AMRI UMNO ketika ditanya oleh BUDAK BAWAH UMUR tentang NAJIS MUGHALAZAH iaitu Erk... Erk... Erk... tetapi satu jawapan yang membawa kepada PENIPUAN BERSIRI... kah kah kah... jawapan tersebut ialah "AKAN DIDEDAHKAN BILA SAMPAI WAKTU"... kemudian PENIPUAN telah diteruskan lagi semasa HARI PENAMAAN CALON Pilihan Raya Umum Ke-13 {PRU13} yang lepas... beliau telah mengatakan yang BN telah MEMENANGI sebuah KERUSI Dewan Undangan Negeri {DUN} JOHOR N.24 SENGGARANG TANPA BERTANDING... kah kah kah !. {baca sini}

Mungkin beliau akan mengatakan yang itu adalah MAKLUMAT yang beliau terima dari LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI {UMNO} iaitu TV3/4... tapi lu orang tanya balik kenapa beliau MEMBENARKAN berita tersebut TAK KERAGUAN YANG MUNASABAH... dan siap boleh cakap lagi yang  "PEMBANGKANG TAK RETI TULIS BORANG"... kalau beliau bukan KAKI PENIPU sudah tentu beliau akan jawap "SAYA TAK PASTI AKAN BERITA TERSEBUT... NANTI SAYA PERIKSA DULU"... tetapi disebabkan beliau memang KAKI PENIPU maka keluar lah jawapan "PEMBANGKANG TAK RETI TULIS BORANG"... kah kah kah !.

Bab TAK RETI TULIS BORANG ni biar gua INGATKAN kat beliau... mungkin beliau LUPA kot... bahawa yang ada kat dalam PR ni KEBANYAKAN adalah CERDIK beb dan KEBANYAKAN yang BEBAL MELANTUN-LANTU tu ada dalam Umno... itu bukan gua yang cakap untuk MEMBANGGAKAN PR beb... tapi BEKAS ULUL AMRI UMNO Tun Madey yang cakap... tak PERCAYA lu orang boleh TANYA sendiri dengan beliau... ini sementara beliau masih HIDUP lagi lah beb... bukan apa gua cuma RISAU kalau-kalau selepas KEPUTUSAN PRU13 DI UMUMKAN banyak yang MATI TERKEJUT itu aje... dan gua TAKUT beliau adalah salah seorang  dari nya... kah kah kah !.

Hari ini beliau telah MENIPU lagi dengan mengatakan yang KERAJAAN PR telah GAGAL dalam JANJI dan PEMBANGUNAN sepanjang MENTADBIR NEGERI KEDAH... yang LAWAK GILA BABI dari beliau ialah siap bagi MARKAH beb... MARKAH tu pulak ialah "E TOLAK" {E-}... kah kah kah... TINGGI betul SIPENIPU ni punya STANDARD beb... kah kah kah... gua ingat lah kan kalau beliau jadi PEMERIKSA KERTAS JAWAPAN PEPERIKSAAN SPM maka TAK MERASA lah untuk PELAJAR bukan setakat nak dapat "A CAMPUR" {CEMERLANG} beb... rasanya uantuk dapat "C CAMPUR" {KEPUJIAN} pun agak SUKAR beb... kah kah kah !.

TINGGI betul lu punya STANDARD ya Muhyiddin... mungkin atas sebab itu sampai PARLIMEN DIBUBARKAN pun TANDER untuk PROJEK LEMBU NFC yang dikatakan akan dibuat TAK NAMPAK BAYANG pun sampai sekarang... ialah mungkin lu sedang MENGKAJI bagaimana STANDARD yang diperlukan bagi PEMENANG TENDER tersebut... AGAK-AGAK gua mungkin SYARAT untuk MENANG TENDER LEMBU NFC tu mesti ada mepunyai BAKA LEMBU yang IRAS-IRAS LAMBANG KABANGSATAN UMNO yang ada GAMBAR KERIS KERIS TELANJANG... kalau tidak APA PASAL sampai sekarang tak ada lagi DIKELUARKAN TENDER LEMBU NFC... kah kah kah !.

Ya memang betul gua AKUI yang ada JANJI yang BELUM DITUNAIKAN dan ada PEMBANGUNAN yang BELUM DIBUAT... sekali lagi gua AKUI... tapi untuk lu memberi MARKAH "E TOLAK" atau "GAGA;L" rasa gua lah hanya ORANG GILA aje yang lalu untuk memberi MARKAH tersebut beb... tapi rasanya lu TAK GILA kan kan kan kan... jadi atas sebab itu lah gua cakap yang lu ni adalah KAKI PENIPU beb... kalau lu bukan KAKI PENIPU mana sanggup nak memberi MARKAH 'E TOLAK" tersebut... sedangkan LAPURAN KETUA AUDIT NEGARA pun TAK SANGGUP untuk mengatakan sebegitu beb... kalau nak MENIPU pun AGAK-AGAK lah sikit beb... kah kah kah !.

Tak kan sampai lu dah HILANG RASA MALU atau MUKA lu memang jenis TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... COME ON lah beb... jangan bagi MALU DIRI lu serta ISI PERUT UMNO yang lain... kalau ya pun lu dan Umno sedang TERDESAK SANGAT atau pun seperti NYAWA YANG DAH NAK MAMPOS cuba lah CONTROL sikit beb... itu terpulang lah pada lu beb... jangan sampai lu nanti DIKENANG sebagai BEKAS TIMBALAN ULUL AMRI UMNO YANG PALING PENIPU sudah lah... ditambah lagi lu tu adalah seorang ANAK ULAMA' TERKENAL dari Negeri Johor... cuba gak BEZAKAN sikit dengan Pemimpin Umno yang bukan kalangan ANAK ULAMA' beb... kah kah kah !.

Lu patutnya CONTOHI lah BEKAS ULUL AMRI UMNO Tun Abdullah Ahmad yang juga ANAK ULAMA' TERKENAL dari Pulau Pinang... kalau lah lu tak nak jadikan Ahli POLITIK dari BEKAS PEMIMPIN PAS untuk dijadikan IKUTKAN... lu jangan IKUT BEKAS ULUL AMRI UMNO Tun Madey yang dari MUDA sampaikan dah NAK MAMPOS pun ASIK NAK MENIPU lagi... kalau Tun Madey tu lain lah beb dan beliau pun BUKAN dari kalangan ANAK ULAMA'... bukan setakat BUKAN ANAK ULAMA' aje beb... entah dari mana MUNCUL nya beliau pun sampai sekarang masih MENJADI MISTERI... kah kah kah... ok lah Muhyiddin semoga lu mendapat RAHMAT dari ALLAH SWT... bye bye... kah kah kah !.

Mungkin ada JANJI yang belum DITUNAIKAN... mungkin ada PEMBANGUNAN yang belum DIBUAT... tapi itu bukan lah ALASAN bagi RAKYAT NEGERI KEDAH DARL AMAN untuk MENGEMBALIKAN GEROMBOLAN PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT sebagai KERAJAAN... walaupun dikatakan PR tidak membuat PEMBANGUNAN tetapi sudah TERBUKTI yang dia orang bukan PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT... ini bila SIMPANAN REZAB NEGERI DIBAWAH PR MENINGKAT dengan KETARA... jadi untuk itu buat RAKYAT NEGERI KEDAH lu orang UNDI lah PR beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... jangan takut untuk berubah kerana dalam sistem demokrasi rakyat ada raja... kenapa perlu takut untuk mengubah dari yang sudah terbukti sebagai penyamun dan perompak kepada yang belum lagi terbukti sebegitu... kalau pmimpin gua tak betul pun gua maki hamun... apa hal pulak pemimpin umno yang haramjadah gua tak maki hamun beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. bangangg tu bersamaan 10x bodoh..hahahahaha

    BalasPadam
  2. Mana ada E-, kalau gagal selalunya orang letak 'F' je. Macam ni ke seorang yang sedang memangku jawatan menteri pelajaran? ... asas urus tadbir dalam sistem akademik pun tak tau.

    Betulkah dia ni pernah pergi sekolah... atau masa kecil dia lari dari sekolah? Atau dia belajar di sarkis jurusan badut. Kalau nak jadi menteri buat perangai macam menteri... lainlah kalau kau nak jadi BADUT NEGARA.

    BalasPadam
  3. Rekod pru 11 dun senggarang dalam parlimen batu pahat, pas melalui calon dr ramli kari pernah menang tanpa brtnding kerana kesilapan teknikal bn.

    BalasPadam
  4. APA-APA PUN KAMI TETAP PILIH BN.

    KAMI YAKIN BAHAWA UMNO BN MAMPU MENGANGKAT SYIAR ISLAM, BANGSA MALAYSIA DAN NEGARA TERCINTA.

    BalasPadam
  5. wooii anon 11.23 ptg
    Hang faham ka yang hang tulis tu.

    kalau hang faham dan yakin.
    Kami pun sokong hang jugak.

    PAS 4 All

    BalasPadam
  6. bangsa umno kena terbalikan....sebab kata depa akan jadi berlawanan ... kalau e tolak bermaksud a plus... x makan rasuah....x jadi penyamun ...x jaga kroni ... berlanja berhemah umno kata salah...pirahhh....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....